کد خبر: ۲۱۶۹۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

تغییر رنگ صفحه نمایش، مشکل جدید iPad mini 6

کاربرانی که به تازگی آیپد جدید شرکت اپل را خریداری کرده اند از مشکلاتی در صفحه نمایش این آیپدها خبر دادند.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از فون آرنا؛ چند کاربر به تازگی اشکالی در صفحه نمایش آیپد مینی ۶ گزارش دادند. سایت ۹to۵Mac گزارش داد که برخی از کاربران متوجه تغییر رنگ صفحه نمایش LCD جدید iPad mini شده اند.

آیپد مینی ۶ برای برخی از کاربران دارای تغییر رنگ و اعوجاج است

کاربر آسیب دیده مشکلی که با نسل ششم آیپد مینی و صفحه نمایش ۸.۳ اینچی Liquid Retina LCD آن دارد را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او معتقد است که اعوجاج و تغییر رنگ در صفحه نمایش این آیپد‌ها وجود دارد که هنگام لمس صفحه و زمانی که iPad در حالت عمودی قرار دارد، ظاهر می‌شود. هنگامی که iPad روی حالت تاریک تنظیم می‌شود یا اگر کاربر با فشار کمی بیشتر از حد معمول صفحه را لمس می‌کند، به عنوان مثال اگر چیزی را فشار داده و نگه دارد، این مسئله بیش از پیش نمایان می‌شود.

خرابی آیپد مینی 6

ظاهراً اپل یک آیپد جایگزین به کاربر ارسال کرد، اما آیپد جدید نیز همین مشکل را داشت. طبق گزارشات، یکی از کارکنان خرده فروشی اپل به مشتری گفته است که اگر اپل فراخوانی را درباره تعمیر صفحه نمایش آیپد مینی ۶ اعلام کند، تعجب نخواهد کرد.

با این حال، به نظر می‌رسد این یک موضوع گسترده نیست و کاربران زیادی آن را تجربه نکرده اند. چند کاربر دیگر در Reddit موضوع اعوجاج را تکرار کردند، در حالی که دیگران چیزی شبیه به این را تجربه نکرده بودند. اپل اعلام کرد که کاربران آسیب دیده می‌توانند آیپد مینی خود را به فروشگاه‌های این شرکت برده تا درخواست آیپد جایگزین را ثبت کنند.

آیپد مینی جدید کمی مشکل دار معرفی شد

بلافاصله پس از عرضه رسمی آیپد مینی و رسیدن به دست کاربران و منتقدان، مردم متوجه این شدند که قسمت پایینی صفحه نمایش کندتر از قسمت بالای صفحه در جهت عمودی ظاهر می‌شود. این مشکل کمی قابل توجه بود و بسیاری به آن توجه نکردند، اما برای برخی غیرقابل قبول بود. اپل مدتی بعد ادعا کرد که موضوع مشاهده شده یک اشکال نیست، بلکه یک امر عادی برای نمایشگر‌های LCD است. طبق گزارشات، اپل اعلام کرد که تازه سازی صفحات LCD خط به خط انجام می‌شود و بنابراین بین تازه شدن خطوط در بالا و پایین یک تاخیر کوچک وجود دارد. اپل توضیح داد که چنین چیزی می‌تواند منجر به یک اثر پیمایش ناهموار شود.

آیپد مینی 6

اگرچه اظهارات اپل از نظر فنی درست است، اما به طور معمول در سایر دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش LCD مانند iPad mini ۶ قابل توجه نیست، اما در این مرحله، به نظر می‌رسد اپل برای رفع این مشکل به روز رسانی را ارائه نمی‌کند. علاوه بر این، هنگامی که آیپد مینی جدید و نسل نهم آیپد در کنار سری آیفون ۱۳ عرضه شد، مشکلات جزئی دیگری نیز وجود داشت که با به روز رسانی نرم افزار برطرف شد، به عنوان مثال، مشکل عدم دسترسی فهرست Apple Music از iPad.

آیپد مینی 6

جدا از این مسائل، iPad mini در واقع یک تبلت بسیار خوب است. این دستگاه به تراشه A۱۵ Bionic، وزن و اندازه مناسب برای یادداشت برداری و خواندن سریع، صدای استریو واقعی و دوربین‌های خوب مجهز شده است و قدرت بسیار زیادی دارد. دوربین فوق عریض جلو با کیفیت بسیار خوبشان برای تماس‌های FaceTime مورد استفاده قرار می‌گیرند که در صورت حرکت زیاد در صورت، چهره کاربر را در فوکوس و در مرکز فیلم نگه می‌دارد.

گفتنی است که باید منتظر ماند و دید اپل چگونه و چه موقع به مشکل تغییر رنگ گزارش شده توسط برخی کاربران در Reddit واکنش نشان می‌دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی