کد خبر: ۲۱۷۰۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

سامسونگ در انتظار ثبت رکوردی جدید؛ بالاترین سود فصلی طی ۳ سال گذشته

به گزارش رویترز، ۱۶ تحلیلگر ادعا می‌کنند که سود بزرگترین سازنده تراشه و موبایل جهان در سه ماهه منتهی به سپتامبر به تقریبا ۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ در مدت زمان مشابه از سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد دلار سود داشته است. بنابراین اگر آمار ارائه شده واقعیت داشته باشد، غول فناوری کره‌ای علاوه بر بالاترین میزان سود از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل نیز مواجه شده است. همچنین گفته می‌شود که درآمد این شرکت نیز احتمالا با ۱۱ درصد افزایشی به حدود ۶۲ میلیارد دلار رسیده باشد.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در جهان محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی اکنون در حال آماده شدن برای اعلام بهترین سود سه ماهه خود طی سه سال گذشته و رکورد درآمد جدیدی است.

سامسونگ
طبق برآوردها و پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی تحلیلگران، سامسونگ به احتمال زیاد از افزایش قیمت تراشه‌های حافظه و افزایش فروش گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ شاهد درآمد بالایی خواهد بود. در واقع، تایید شده است که این شرکت تاکنون بیش از یک میلیون واحد از این دو گوشی فقط در کره جنوبی فروخته است.

در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، معضل جهانی کمبود تراشه باعث افزایش قیمت شد و در نتیجه، قیمت‌های سامسونگ نیز در سال گذشته حدود ۴۵ درصد افزایش یافت و توانست در ابتدا سال ۲۰۲۱ به رکورد بالایی برسد.

اکنون با کنترل تدریجی اوضاع، انتظار می‌رود که قیمت تراشه‌ها نیز در بازار جهانی پس از اوج‌گیری در ماه جولای تا سپتامبر کاهش پیدا کند و این موضوع به تدریج روی سقوط سهام سامسونگ نقش داشته باشد.

سامسونگ هم اکنون در حال آماده کردن گلکسی S21 FE است که اخیرا تاییدیه FFC را دریافت کرده بود. همچنین گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S22 شنیده می‌شود که اخیرا ظرفیت باتری آن فاش شده بود.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی