کد خبر: ۲۱۷۳۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

Google Travel چیست و چگونه کار می کند؟

احتمالا تا به حال برای جستجوی سفر در گوگل با Google Travel برخورد کرده اید. در ادامه همه موارد در مورد آن توضیح داده شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  در طول قرن 21 تعداد خدمات آنلاین که به مردم در رزرو سفر کمک می کند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. گوگل در تلاش برای کمک به کاربران برای مدیریت و رزرو کارآمدتر سفرهای خود، Google Travel ایجاد کرد.

Google Travel چیست؟

Google Travel برنامه ای است که به کاربران امکان می دهد سفرها را رزرو کرده و برنامه های سفر را مدیریت کنند. غول سیلیکون ولی این سرویس را در سال 2016 معرفی کرد و قبلاً نام آن Google Trips بود.

برخلاف چندین برنامه دیگر گوگل، از جمله Drive و Docs، نمی توانید Google Travel را به عنوان یک برنامه تلفن همراه مستقل برای تلفن هوشمند خود بارگیری کنید. در عوض، باید از آن در مرورگر وب خود استفاده کنید. می توانید این کار را از طریق تلفن، رایانه یا تبلت خود انجام دهید. استفاده از Google Travel رایگان است، اما شما به یک حساب گوگل نیاز دارید.

با Google Travel چه کار می توانید انجام دهید؟

در ادامه موارد مورد استفاده از این سرویس را خواهید دید.

جستجوی پروازها

Google Travel چیست و چگونه کار می کند؟

جستجوی پروازها با Google Travel آسان است. شما می توانید تاریخهای سفر را به راحتی تغییر دهید، همچنین طول آن را مشخص کنید.

هنگام جستجو برای پروازها، می توانید جستجوی خود را با استفاده از پارامترهای مختلف سفارشی کنید. برای جستجوی پروازها در Google Travel، باید به تب پروازها بروید. هنگامی که در آنجا هستید، می توانید جستجوی خود را متناسب با نیازهای خود سفارشی کنید.

قیمت ها را دنبال کنید

Google Travel چیست و چگونه کار می کند؟

بدست آوردن بهترین پیشنهاد در سفر به دلایل مختلف پیچیده تر شده است. سایتهای مقایسه بیشماری وجود دارد، در حالی که همچنین نمی توان فهمید که قیمتهایی که می بینید برای آن زمان از سال بسیار زیاد است یا خیر.

خوشبختانه، Google Travel به شما کمک می کند تا با استفاده از چند ابزار مرتب به قیمت بهتری دست پیدا کنید. اولین مورد یک تب کوچک است که در بخش بهترین پروازهای خروجی یافت می شود، که به شما نشان می دهد آیا هزینه بلیط هواپیما برای زمانی که می خواهید سفر کنید معمولی است یا خیر.

همچنین می توانید از شبکه تاریخ و نمودار قیمت نزدیک به بالای صفحه خود استفاده کنید. هر دو به شما نشان می دهند که هزینه بلیط هواپیما برای دوره ای که سفر می کنید در مقایسه با روزهای نزدیک چقدر است.

علاوه بر ویژگی های فوق، می توانید گزینه Track prices را نیز فعال کنید تا هر زمان که قیمت ها بالا یا پایین رفت، به روزرسانی ها را از طریق ایمیل دریافت کنید.

در کنار پروازها، می توانید قیمت هتل ها را نیز بررسی کنید. برای انجام این کار ، به تب هتل ها بروید و روی دکمه What you’ll pay ضربه بزنید.

پارامترهای جستجوی سفر را تنظیم کنید

Google Travel به شما امکان می دهد چندین گزینه را تغییر دهید تا اطمینان حاصل کنید که نتایج جستجو متناسب با خواسته های شما است.

با استفاده از ویژگی Interests می توانید سفرهای بهتری ایجاد کنید، که به شما امکان می دهد مقاصدی را بر اساس نوع تعطیلات مورد نظر خود انتخاب کنید (مانند اسکی یا خارج از منزل). با انتخاب Explore در سمت چپ می توانید به این تب دسترسی پیدا کنید.

Google Travel چیست و چگونه کار می کند؟

Google Travel به شما امکان می دهد هواپیما یا ماشین را انتخاب کنید. هنگامی که برای برنامه ریزی سفر خود آماده شدید، می توانید از Google Travel برای ایجاد برنامه نهایی سفر استفاده کنید.

علاوه بر افزودن برنامه های خود، می توانید از این بخش برای اطلاع از مقصد خود نیز استفاده کنید. گوگل سوالات متداول را به شما نشان می دهد مانند همراه میانگین دمای هوا در طول سال که قصد بازدید از آن را دارید.

پس از ایجاد سفر جدید، می توانید مقالاتی را که در رابطه با مقصد مورد بررسی به صورت آنلاین پیدا کنید. اگر فکر می کنید این موارد مفید هستند، می توانید تب نشانک را برای ذخیره آنها ضربه بزنید.

رزرو هتل

مانند پروازها، می توانید از طریق رابط Google Travel هتل رزرو کنید. هنگام جستجوی هتل، می توانید جستجوی خود را بر اساس قیمت و تعداد افراد فیلتر کنید.

راه های دیگر برای فیلتر کردن جستجوی هتل عبارتند از:

  • مواردهای دارای آفر ویژه
  • امکانات رفاهی مانند Wi-Fi رایگان و مناسب کودکان
  • رتبه هتل/کلاس هتل

می توانید از این ویژگی برای رزرو خوابگاه ها و مهمانخانه ها نیز استفاده کنید. برای شروع رزرو محل اقامت خود، باید به تب هتل ها بروید. هنگامی که آنجا هستید، می توانید به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

اگر علاقه ای به اقامت در هتل ندارید ، می توانید موارد دیگر را از طریق Google Travel پیدا کنید. چندین گزینه را مشاهده خواهید کرد، مانند:

  • آپارتمان ها
  • مهمانخانه
  • کلبه ها

مانند هتل ها، شما همچنین می توانید بسته به امکانات رفاهی مورد نظر، محدوده قیمت خود و موارد دیگر مرور کنید. برای اجاره ملک به جای هتل، روی بخش Vacation rentals کلیک کنید.

برای برنامه ریزی بیشتر سفر خود از Google Travel استفاده کنید

اگر نمی خواهید از آژانس مسافرتی استفاده کنید، Google Travel یک گزینه عالی را برای شما فراهم می کند که هزینه خود را پرداخت کرده و بدون نیاز به بازدید از چندین وب سایت سفر خود را برنامه ریزی کنید.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی