کد خبر: ۲۱۷۵۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

ردمی K50 پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 و قابلیت شارژ 120 واتی عرضه خواهد شد

ردمی K40 نخستین سری از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار برند ردمی محسوب می‌شود؛ اما کماکان از استراتژی قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه کمپانی چینی تبعیت می‌کند. این هندست با وجود سخت‌افزار قدرتمند، نرم‌افزار روان با قابلیت به‌روزرسانی منظم و قیمت‌گذاری ارزان می‌تواند توجه میلیون‌ها کاربر را به سوی خود جلب نماید.

به گزارش «نبض فناوری»، مدل استاندارد ردمی K40 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 870 است؛ در حالی‌که مدل‌های پیشرفته‌تر ردمی K40 پرو و ردمی K40 پرو پلاس از تراشه اسنپ‌دراگون 888 بهره می‌گیرند. بعلاوه با عرضه هندست‌های سری ردمی K40 نواقص موجود در نمایشگرهای مدل‌های پیشین برطرف شده‌اند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نمایشگرهای مورد استفاده در مدل‌های پیشین سری K از جذابیت کمتری برخوردار بودند. اما ردمی K40 از همان نمایشگر پیشرفته و باکیفیت اسمارت‌فون شیائومی Mi 11 بهره می‌گیرد. موفقیت سری ردمی K40 موجب می‌شود تا کاربران بیش از پیش منتظر معرفی دستگاه‌های جدید سری ردمی K50 باشند. با گذشت زمان به تدریج اخبار بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون‌های جدید منتشر می‌شود.

امکانات ردمی K50 پرو پلاس

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده توسط وبلاگ‌نویسان، اسمارت‌فون ردمی K50 پرو پلاس اساسا آماده عرضه به بازار است. حداقل آخرین جزئیات لو رفته پیرامون این هندست چنین نظریه‌ای را تائید می‌کنند. همچنین منابع خبری مختلف ادعا می‌کنند که گجت مذکور از پردازنده پرچم‌دار دستگاه‌های اندرویدی موسوم به اسنپ‌دراگون 898 استفاده خواهد کرد. این نیمه‌هادی با استفاده از فرآیند 4 نانومتری شرکت سامسونگ تولید شده و مجهز به CPU با طراحی 3 خوشه‌ای خواهد بود.

این CPU دارای یک هسته پردازشی بسیار بزرگ موسوم به کورتکس X2 با سرعت فرکانس 3.0 گیگاهرتز است. بنابراین کاملا منطقی است که تصور کنیم امتیاز این تراشه در تست بنچمارک AnTuTu از مرز 1 میلیون نیز فراتر خواهد رفت. انرژی مورد نیاز ردمی K50 پرو پلاس توسط یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. همچنین گزارشات نشان می‌دهند که این باتری از فناوری شارژ فوق‌سریع شیائومی با توان 120 وات پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین هندست مذکور تقریبا هیچ رقیب قدرتمندی را در بازار پیش رو نخواهد داشت.

ردمی K50 پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 و قابلیت شارژ 120 واتی عرضه خواهد شد

شایان به ذکر است که ردمی K50 پرو پلاس علاوه بر ارائه عملکرد پردازشی بهتر و پشتیبانی از شارژ سریع‌تر بر مقوله فیلم‌برداری نیز تمرکز پیش‌تری خواهد داشت. اکنون می‌دانیم که این هندست مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما به‌دلیل عدم وجود پیکسل‌های بیش‌تر در سنسور، کمپانی چینی تصمیم گرفته تا کیفیت عکاسی را با روش‌های نرم‌افزاری ارتقاء دهد. بعلاوه پرچم‌دار آینده ردمی مجهز به یک لنز پریسکوپی خواهد بود. بنابراین ردمی K50 پرو پلاس نخستین اسمارت‌فون ردمی با چنین لنزی به‌شمار رفته و این موضوع می‌تواند به بهبود موثر افکت تله‌فوتو کمک قابل‌توجهی کند. با این‌حال ورژن پایین‌تر این هندست احتمالا مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

کلیه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که سری ردمی K50 شامل 3 اسمارت‌فون مختلف با اسامی ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس خواهد بود. در این میان حداقل مدل‌های ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس از نمایشگرهای E5 با نرخ نوسازی بالا بهره‌برداری خواهند کرد.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی