کد خبر: ۲۱۷۵۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

توضیح فیس بوک درباره اختلال دو ساعته

شرکت فیس بوک برای مختل شدن دو ساعته سرویسهایش در روز جمعه از کاربران عذرخواهی و تغییرات پیکربندی اشتباه را عامل دومین قطعی جهانی سرویسهایش در یک هفته گذشته اعلام کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، فیس بوک تایید کرد شبکه اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و Workplace دچار اختلال شدند. این شرکت اعلام کرد از همه افرادی که قادر نبودند به محصولاتمان در چند ساعت گذشته دسترسی داشته باشند، صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

در قطعی اخیر بعضی از کاربران امکان ارسال پست در اینستاگرام را نداشتند و بعضی هم قادر نبودند در فیس بوک مسنجر پیام ارسال کنند.

کاربران به سرعت به توییتر رفته و به شوخی درباره دومین قطعی فیس بوک در مدت یک هفته پرداختند. یک کاربر توییتر نوشت: "به نظر می رسد فیس بوک سه روز کار در هفته را در پیش گرفته است. تعطیلی دوشنبه و جمعه؟ "

اینستاگرام از کاربران برای صبری که به خرج دادند تشکر کرد.

سرویسهای این غول شبکه اجتماعی روز دوشنبه به مدت حدود شش ساعت قطع شدند و سه میلیارد و ۵۰۰ نفر کاربران جهانی قادر به دسترسی به فیس بوک، واتساپ، اینستاگرام و مسنجر نبودند. فیس بوک دلیل این قطعی شش ساعته را تغییر پیکربندی معیوب اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، گروه مونیتیورینگ اختلال وب "داون دیتکتور" قطعی روز دوشنبه را بزرگترین قطعی توصیف کرد که تاکنون رخ داده است و به افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشنهای پیام رسان رقیب منجر شد.

منبع/ ایسنا 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مریخ
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
شرکت فیس بوک مجهز به هوش مصنوعی است میلیارد ها کاربر و میلیارد ها دلار ارزش سهام دارد علاوه بر مزایای شبکه های اجتماعی زیر مجموعه فیس بوک در نگهداری اطلاعات شخصی کاربران ناتوان بوده و سیاست حریم خصوصی کاربران را نادیده میگیرد تحریم ترامپ توسط فیس بوک یک اشتباه بزرگ از سوی مدیران فیس بوک بود برای انها درد سر ساز خواهد شد تحریم ترامپ ریس جمهور امریکا توسط یک شرکت امریکایی سازمان سیا را به این نتیجه خواهد رساند که نفوذ سازمان های جاسوسی روسیه و چین در بین مدیران فیس بوک مشهود است همچنین حملات سایبری چین و روسیه در امریکا روبه افزایش و نمیتوان انها را تکذیب کرد
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی