کد خبر: ۲۱۷۹۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

لو رفتن دفترچه راهنمای گوگل پیکسل6 و6پرو

دفترچه های راهنمای سرویس Google Pixel 6 و Pixel 6 Pro و ویدئوی مونتاژ Pixel 6 فاش شده است.

به گزارش «نبض فناوری»،  کتابچه های راهنما تمام جنبه های تعمیر سری Pixel 6 و اجزای استفاده شده توسط گوگل از جمله ظرفیت باتری Pixel 6 را شامل می شود.

به لطف این نشت صورت گرفته رازهای کمی در مورد Pixel 6 و Pixel 6 Pro باقی مانده است. یک ویدئوی مونتاژ به چند سوال دیگر در مورد دستگاه از جمله ظرفیت باتری آن نیز پاسخ داد.

در حال حاض ، ویدئویی از مونتاژ پیکسل 6 و همچنین راهنمای سرویس آن و پیکسل 6 پرو فاش شده است. کتابچه های خدمات برای جاسازی آنها بسیار بزرگ هستند، اما می توانید آنها را از طریق پیوندهای زیر بخوانید:

دفترچه راهنمای سرویس پیکسل

راهنمای سرویس پیکسل6پرو

توجه داشته باشید که این کتابچه های خدمات کامل هستند و بیش از 160 صفحه را شامل می شوند. جای تعجب نیست که هر یک از 100 مگابایت بیشتر هستند. اگرچه ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما نکات جالبی در مورد هر دو دستگاه را نشان می دهد.

به عنوان مثال دفترچه راهنمای سرویس و فیلم مونتاژ تأیید می کند که پیکسل 6 دارای باتری 4614 میلی آمپر ساعتی است که 389 میلی آمپر ساعت کوچکتر از باتری Pixel 6 Pro است. با این وجود، گوگل ادعا می کند که هر دو دستگاه باید به راحتی یک روز شارژ داشته باشند.

تصویری مربوط به Google Tensor SoC نیز فاش شده است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، پیکسل 6 پرو گزارش می دهد که در حالت Fastboot، شماره مدل مودم Exynos 5123 سامسونگ دارای یک باند پایه g5123b  است. به عنوان مرجع سامسونگ تلفن های هوشمند پرچمدار فعلی خود را با مودم Exynos 5123 مجهز می کند و بر میزان مشارکت آن در ایجاد Google Tensor تاکید می کند.

لو رفتن دفترچه راهنمای گوگل پیکسل6 و6پرو

Pixel 6 و Pixel 6 Pro در 19 اکتبر رونمایی می شوند. بر اساس بروشور فاش شده، گوگل یک جفت هدفون Bose 700 با پیش سفارش بین 19 تا 27 اکتبر ارائه می دهد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی