کد خبر: ۲۱۸۱۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

معرفی ویژگی جدید اینستاگرام مخصوص نوجوانان

اینستاگرام ویژگی جدیدی را برای حفاظت از نوجوانان در برابر محتواهای مضر معرفی کرده است.

به گزارش «نبض فناوری»، فیسبوک امیدوار است که نوجوانان را از موارد مضر دور کند. فیسبوک در تلاش است تا شهرت خود را در پی شهادت افشاگر فرانسیس هاگن اصلاح کند و این شامل وعده هایی در مورد کاهش آسیب های احتمالی برای نوجوانان است.

 CNN و رویترز گزارش می دهند که نیک کلگ، معاون امور جهانی فیسبوک، وعده داده است که اینستاگرام ویژگی " take a break" را ارائه می دهد که نوجوانان را تشویق می کند تا برای مدتی استفاده از این شبکه اجتماعی را متوقف کنند. این معاون اعلام نکرده که ویژگی چه زمانی آماده می شود؛ اما این به وضوح به منظور کاهش اعتیاد و سایر رفتارهای ناسالم بود.

مدیر شبکه های اجتماعی همچنین گفت که فیسبوک نوجوانان را از مطالبی که در برنامه های خود ممکن است برای رفاه آنها موثر نباشد دور می کند. وی جزئیات این رویکرد جدید را ارائه نکرد. با این حال، او پیشنهاد کرد که الگوریتم های فیسبوک باید برای اطمینان از اینکه نتایج دنیای واقعی با اهداف مطابقت دارد بررسی شوند.

هاگن مدعی شد فیسبوک می داند که الگوریتم های آن مخرب هستند و کودکان را به سمت مطالب مضر سوق می دهد و تنها بخشی از سخنان نفرت پراکن را حذف می کند. هاگن همچنین اظهار کرد که کنگره باید بخش 230 قانون ارتباطات را اصلاح کند تا مسئولیت فیسبوک در قبال محتواهای انتخاب شده توسط الگوریتم افزایش یابد و فیسبوک باید اصطکاک را برای کاهش ویروسی بودن محتوا افزایش داده و کاربران را مجبور کند به جای ارسال عکس العمل در مورد پست ها، به آنها فکر کنند.

در عین حال، این ممکن است هاگن و همکاران منتقد را راضی نکند. وقفه و فشار ممکن است قرار گرفتن در معرض محتوای مضر را کاهش دهد؛ اما محتوای مورد نظر را حذف نمی کند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی