کد خبر: ۲۱۸۲۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامیدکننده خواهد بود

در سال‌های اخیر سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی داشته. با این حال سامسونگ هنوز رویکردی محافظه‌کارانه دارد و حالا طبق تاییدیه ۳C چین، گوشی‌های سری گلکسی S22 از سرعت شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. در دورانی که گوشی‌هایی با سرعت شارژ بالای ۶۰ وات در بازار وجود دارند، چنین موضوعی برای کاربران ناامیدکننده‌ محسوب می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سه گوشی جدید گواهی ۳C را در چین دریافت کرده‌اند که ظاهرا گوشی‌های سری گلکسی S22 هستند. با توجه به تصویر، شماره مدل‌های SM-S9080 ،SM-S9060 و SM-S9010 از شارژ ۲۵ واتی بهره می‌برند. شارژرهای مذکور ۹ ولت و ۲.۷۷ آمپر هستند، اما شاید شارژرهای سفارشی نیز در کنار آن‌ها عرضه شود. شارژری با نام EP-TA800 در این فهرست درج شده که سامسونگ به مدت دو سال از آن استفاده می‌کند.

شایان ذکر است استفاده از وات پایین در بلندمدت آسیب کمتری به دستگاه می‌رساند و خرابی‌های باتری کمتر می‌شود. گوشی گلکسی S21 اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که با شارژر ۲۵ واتی عرضه می‌شود.

سرعت شارژ سری گلکسی S22 سامسونگ ناامیدکننده خواهد بود

گلکسی S22 اولترا روی پنل پشتی خود طراحی متفاوت دوربین را می‌بیند، با این حال همچنان از ۴ سنسور بهره می‌برد و احتمالا مشخصاتی مشابه با گلکسی S21 اولترا دارد. طراحی دوربین اصلی P شکل است، اما طراحی دوربین سلفی تغییری نداشته و همچنان شاهد استفاده از یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خواهیم بود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی اس ۲۲ اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهز می‌شود که از هردو طرف خمیده است. این نمایشگر از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن بالا بهره می‌برد و ابعاد خود دستگاه برابر ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است، البته اگر برآمدگی دوربین را هم در نظر بگیریم، حداکثر ضخامت این پرچمدار به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد. چندین ماه تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 فاصله داریم و در این مدت باید منتظر انتشار گزارش‌ها، شایعات و رندرهای جدیدتر و دقیق‌تری از آن‌ها باشیم.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
وبگردی