کد خبر: ۲۱۸۸۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰

گوگل شبیه‌سازی برنامه‌های آی‌اواس به اندروید را متوقف می‌کند

شرکت گوگل قصد دارد شبیه‌سازی برنامه‌های هماهنگ با سیستم عامل آی‌اواس به اندروید را متوقف کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مدیران گوگل تصمیم گرفته‌اند برنامه این شرکت برای شبیه‌سازی اپلیکیشن‌های هماهنگ با سیستم عامل آی‌اواس به اندروید را متوقف کرده و ادامه این پروژه را به یکی از شرکت‌های زیرمجموعه اپل بسپارند.

گوگل در سال ۲۰۱۴ میلادی برنامه متریال دیزاین(Material Design) را برای شبیه‌سازی اپلیکیشن‌های آی‌اواس به اندروید معرفی و هدف از طراحی آن را افزایش تعامل اندروید و iOS اعلام کرد. شرکت اپل در چند سال گذشته ارتباط خود با گوگل را توسعه داده و ابزارهایی را برای استفاده همزمان از اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌آواس معرفی کرده که سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهد. از همین رو بسیاری از کاربرانی که از اپلیکیشن متریال دیزاین گوگل برای هماهنگ‌سازی برنامه‌های آی‌اواس با اندروید استفاده می‌کردند جذب نرم‌افزارهای اپل شده و ترجیح دادند از خدمات شرکت سازنده آیفون استفاده کنند.

احتمالاً به زودی اپل نرم‌افزارهای تعاملی جدیدی را برای ارتباط گسترده‌تر آی‌اواس و اندروید معرفی می‌کند و کاربران هر دو نرم‌افزار می‌توانند بیشتر از گذشته اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را از فروشگاه‌های مجازی دانلود و استفاده کنند.

منبع/ آنا

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی