کد خبر: ۲۱۸۹۲
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

شیائومی از گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

شیائومی همانطور که وعده داده بود، امروز از نسخه جدید گوشی‌های بلک شارک ۴ رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند که بلک شارک ۴S و ۴S پرو نام دارند، به تراشه‌های متفاوتی مجهز شده‌اند، اما نمایشگر یکسانی دارند و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، شیائومی در بلک شارک ۴S از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده کرده و در مدل پرو به سراغ جدیدترین چیپ کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس رفته. در مدل بلک شارک ۴ پرو شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بودیم.

بلک شارک ۴S و ۴S پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد سامسونگ E4 مجهز شده‌اند که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ‍۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتز دارد. این پنل دارای دو ناحیه حساس به فشار است و در مرکز بالای آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. حداکثر روشنایی نمایشگر این دستگاه‌ها به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد، از قابلیت DC Dimming و MEMC پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای حالتی برای محافظت از چشم کاربران است.

شیائومی از گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

شیائومی برای این محصولات از رم LPDDR5 استفاده کرده، هرچند سرعت این ماژول در مدل استاندارد برابر ۵۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و در مدل پرو برابر ۶۴۰۰ مگابیت بر ثانیه است. هردوی این محصولات به حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز شده‌اند، اما مدل پرو از سیستم SSD Disk Arrray پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی بلک شارک ۴S و ۴S پرو دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان افقی به چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش در مدل استاندارد ۴۸ مگاپیکسلی و در مدل پرو ۶۴ مگاپیکسلی است. هردوی آن‌ها به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. دوربین سلفی این محصولات ۲۰ مگاپیکسلی است.

در بخش ارتباطات با شبکه ۵G، وای فای ۶ دوبانده، بلوتوث ۵.۲، NFC، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روبه‌رو هستیم. از سایر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت روی فریم، نورپردازی RGB، اسپیکر استریو و بارومتر اشاره کرد.

در نهایت با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و رابط کاربری JOYUI 12.8 مبتنی بر MIUI روبه‌رو هستیم.

شیائومی از گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

قیمت بلک شارک ۴S‌ که در رنگ‌های مشکی، سفید و Gundam Limited Editon وارد بازار می‌شود، به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۱۹ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۶۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۱۲ دلار
  • نسخه Gundam Limited Edition با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۴۳ دلار

قیمت بلک شارک ۴S پرو که در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار می‌شود، به شرح زیر است:

  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۴۵ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۵۳ دلار

در حال حاضر پیش فروش این دستگاه‌ها در چین شروع شده و از دو روز دیگر وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود این محصولات در بازار بین‌المللی با قیمت‌های متفاوت عرضه شوند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
وبگردی