کد خبر: ۲۱۹۰۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۱

هر آن چه که باید در خصوص ایونت فارم پس بازی هی دی بدانید

هی دی یکی از بازی های محبوب بوده که توسط افرادی زیادی دانلود شده است. این بازی با سبک ویژه ای که دارد، مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همین موضوع باعث شده تا سازندگان این بازی به فکر طراحی ایونت های مختلفی برای آن باشند و از این طریق لذت زیادی را به بازیکنان هدیه دهند.

هی دی یکی از بازی های محبوب بوده که توسط افرادی زیادی دانلود شده است. این بازی با سبک ویژه ای که دارد، مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همین موضوع باعث شده تا سازندگان این بازی به فکر طراحی ایونت های مختلفی برای آن باشند و از این طریق لذت زیادی را به بازیکنان هدیه دهند. از مهم ترین این ایونت ها می توانیم به ایونت فارم پس اشاره داشته باشیم. شما با فعال کردن این ایونت می توانید به موارد متعددی دست پیدا کنید و راه پیشرفت را برای خودتان در بازی هموارتر کنید. اگر هنوز چیزی از این ایونت نمی دانید، ادامه مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد؛ چرا که در ادامه مطلب قصد داریم تا به بررسی هر آنچه که باید در خصوص ایونت فارم پس بازی هی دی بدانید، بپردازیم. تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید.

هر آن چه که باید در خصوص ایونت فارم پس بازی هی دی بدانید

ایونت فارم پس بازی هی دی چیست؟

فارم پس مجموعه ای از فعالیت ها بوده که بازیکنان با انجام دادن آن ها می توانند پاداش های درون برنامه ای مختلفی را دریافت کنند و از آن ها در جهت پیشرفت خود بهره ببرند. برای اینکه این ایونت برای شما باز شود، نیاز است تا به سطح 11 برسید. همچنین شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ایونت در 24 نوامبر سال 2020 به بازی هی دی اضافه شد.

درباره ایونت فارم پس کامل بدانید

هنگامی که بازیکنان امتیاز خاصی را کسب می کنند، بازی و یا ایونت به بازیکنان اجازه می دهد تا به قسمت بالای پاداش در جاده عبوری مزرعه دسترسی داشته باشند. پاداش ها شامل جوایزی هستند که فقط تا پایان فصل ادامه دارند. کارت این ایونت در طول فصل دوام نمی آورد؛ بنابراین بازیکنان می توانند در فصل های مختلف، بسته به کیفیت پاداش، خرید داشته باشند. اگر در ابتدای رویداد این ایونت را خریداری کنید، می توانید از مزیت های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد، نهایت بهره و استفاده را ببرید.

اهداف ایونت فارم پس

این ایونت بازی هی دی دارای اهداف مختلفی است که بازیکنان باید با آن ها آشنایی کاملی را داشته باشند. وقتی بازیکنان Goals را تکمیل می کنند، امتیاز Pass دریافت می کنند. دو نوع هدف وجود دارد که شامل گزینه های زیر می شود:

  • اهداف روزانه
  • اهداف فصل

اهداف روزانه وظایفی هستند که به مدت یک روز به طول می انجامند و به هر کدام 3 امتیاز پس اعطا می شود. 3 کار روزانه جدید هر روز در ساعت 08:00 UTC به بازی اضافه می شود و کارهای دیروز منقضی می شوند؛ بنابراین بازیکنان باید هر روز بازی را انجام دهند تا پاداش بیشتری دریافت کنند. از جمله این ماموریت ها و اهداف می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • 1 سفارش کامیون را تکمیل کنید
  • 2 محل تولید را در یک ساختمان تولیدی مشخص پر کنید
  • 30 نوع بوته مختلف بکارید
  • به 10 حیوان مزرعه غذا دهید
  • 2 درخت میوه / بوته بکارید
  • 3 صندوق قایق را پر کنید

هر آن چه که باید در خصوص ایونت فارم پس بازی هی دی بدانید

اهداف سختی که باید پشت سر بگذارید

به مرور که جلو می روید، اهداف شما سخت تر خواهند شد و با دشواری بیشتری رو به رو می شوید. در فصل یک تا سه شما می توانید بین 50 تا 150 امتیاز کسب کنید. از فصل چهارم به بعد امتیازات نیز متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال در روز اول تا هفتم 50 امتیاز، از روز هشتم تا چهاردهم 60 امتیاز، از روز پانزده تا بیست و دوم 85 امتیاز می توانید به دست بیاورید. در هفت روز سه کار به شما اضافه می شود که زمان اضافه شدن آن ها 12:30 است. از جمله این کارها می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • از درخت های مختلف 30 نوع میوه باید جمع آوری کنید
  • 9 عدد فیله ماهی را با کمک روش هایی همچون تور ماهیگیری جمع آوری کنید
  • 30 عدد جعبه قایق را باید پر کنید
  • 210 عدد فلفل قرمز و کدو تنبل جمع آوری کنید

موارد ذکر شده تنها بخشی از اهداف به شما می روند و نسبت به گزینه هایی که در ابتدا ذکر شدند، سخت تر هستند.

هر آن چه که باید در خصوص ایونت فارم پس بازی هی دی بدانید

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات جامعی را درباره ایونت فارم پس بازی هی دی به شما ارائه دهیم. این ایونت دارای ماموریت ها و اهداف مختلفی است که شما با شناسایی آن ها می توانید به ترتیب مراحل را طی کنید. هر یک از این اهداف سختی و آسانی های خودشان را دارند که در این مطلب سعی کردیم شما را با مهم ترین آن ها آشنا کنیم.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی