کد خبر: ۲۱۹۱۸
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

جزئیات جدیدی از شیائومی می 12 فاش شد ؛ از تراشه پرچمدار کوالکام تا باتری قدرتمند

افشاگران معروف جزئیات جدیدی از شیائومی می 12 منتشر نمودند که از سخت افزار قدرتمند و باتری حجیم و مناسب این گوشی حکایت دارد.

به گزارش« نبض فناوری» چندی پیش شاهد رونمایی از شیائومی سی وی بودیم و در تکراتو راجع به آن اخبار مختلفی منتشر نمودیم. امروز این کمپانی از سری جدید پرچمدار خود یعنی شیائومی می 12 اطلاعاتی منتشر کرده است.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی شیائومی می 12 مانند سی وی است و خود شیائومی از چنین طراحی به عنوان زیباترین طراحی تاریخ شرکت یاد می‌کند. برخی مشخصات چشم نواز این گوشی بدنه سرامیکی و تراشه اسنپدراگون 898 در کنار باتری 5000 میلی‌آمپری است.

جزئیات جدیدی از شیائومی می 12

اطلاعات فاش شده حکایت از طراحی سبک‌تر و ضخامت نازک‌تر این گوشی دارند. طراحی نسخه جدید نسبت به شیائومی می 11 بهبود یافته و باید منتظر اخبار خوبی باشیم.

از جمله نکات قابل توجه این اسمارت‌فون رده بالا طراحی نازک‌تر و بهره‌مندی از باتری 5000 میلی‌آمپری است. پنل پشتی می 12 سرامیکی است و می‌دانیم که قبلا هم از چنین جنس بدنه‌ای در سایر گوشی‌های این کمپانی استفاده شده است.

جزئیات جدیدی از شیائومی می 12

در کنار اطلاعات فاش شده مذکور، افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن نیز از اشیه باریک‌تر این گوشی سخن گفته و همچنین اعلام نموده که شیائومی می 12 دیگر از نمایشگر خمیده بهره نخواهد برد و در عوض از محلولی هایپربلوئیدی استفاده می‌نماید. همچنین دیجیتال چت استیشن گفته است نسبت بدنه به تصویر بیشتر شده.

در قسمت داخلی شیائومی می 12 باید از قلب تپنده آن یعنی اسنپدراگون 898 سخن گفت. این اسمارت فون ظاهرا اولین پرچمداری است که از تراشه 898 کوالکام بهره می‌برد. گفته شده دوربین عریض این دستگاه 50 مگاپیکسلی است و این گفته که قرار است از سنسوری 200 مگاپیکسلی استفاده شود به کلی مردود می‌شود.

اطلاعات مذکور در حدی و گمان افشاگران معروفی است که بارها اطلاعات دریافتی آنها درست درآمده اما در نهایت با در انتظار تائید رسمی کمپانی شیائومی باشیم و به شابعات اکتفا نکنیم.

منب: تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی