کد خبر: ۲۱۹۳۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۵

اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به سامانه ساجد

با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) ثبت و بایگانی قراردادهای ارتباط با صنعت نظام‌مند می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) با هدف ساماندهی فعالیت‌های مربوط به ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت و تجمیع این فعالیت‌ها در یک سامانه جامع به وجود آمده است. این سامانه جهت پایش فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف توسط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، امکان دریافت گزارش‌های مختلف و متنوع از فعالیت‌های ارتباط با جامعه و صنعت و تسهیل در فرآیند ارسال گزارش‌های عملکرد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده است.

بنا بر اعلام پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، فرآیند تایید پژوهشی بودن قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور جهت اخذ مفاصاحساب از طریق سامانه ساجد امکان‌پذیر خواهد بود. با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به این سامانه، از این پس ثبت و بایگانی اطلاعات قراردادها و فعالیت های ارتباط با صنعت پژوهشگاه مربوط به سال‌های گذشته و آینده به صورتی نظام مند مقدور می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی