کد خبر: ۲۱۹۳۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۵

اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی به سامانه ساجد

با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) ثبت و بایگانی قراردادهای ارتباط با صنعت نظام‌مند می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»، سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) با هدف ساماندهی فعالیت‌های مربوط به ارتباط دانشگاه‌ها با جامعه و صنعت و تجمیع این فعالیت‌ها در یک سامانه جامع به وجود آمده است. این سامانه جهت پایش فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف توسط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور، امکان دریافت گزارش‌های مختلف و متنوع از فعالیت‌های ارتباط با جامعه و صنعت و تسهیل در فرآیند ارسال گزارش‌های عملکرد دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده است.

بنا بر اعلام پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی، فرآیند تایید پژوهشی بودن قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور جهت اخذ مفاصاحساب از طریق سامانه ساجد امکان‌پذیر خواهد بود. با اتصال پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به این سامانه، از این پس ثبت و بایگانی اطلاعات قراردادها و فعالیت های ارتباط با صنعت پژوهشگاه مربوط به سال‌های گذشته و آینده به صورتی نظام مند مقدور می‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی