کد خبر: ۲۱۹۳۵
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۹

مشخصات احتمالی ردمی نوت ۱۱ و ردمی نوت ۱۱ پرو پیش از رونمایی فاش شد

به گزارش «نبض فناوری»، ردمی نوت ۱۱ ۵G احتمالا از پنل LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین طبق این گزارش، گوشی جدید ردمی ممکن است از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. در زیر کاپوت نیز احتمالا شاهد چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ باشیم.

نوت ۱۱ پرو
علاوه بر این، پرچمدار ردمی احتمالا از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد. همچنین این گوشی می‌تواند در پیکربندی‌ها مختلفی مانند ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شود. این افشاگر همچنین عنوان می‌کند که این گوشی‌های به ترتیب ۱۸۶ و ۲۴۸ دلار قیمت خواهند داشت.

از طرفی دیگر انتظار می‌رود عضو دیگر این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G از یک نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. همچنین این گوشی ممکن است با ویژگی‌های دیگری مانند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست دیمنسیتی ۹۲۰ به بازار عرضه شود.

نوت ۱۱ پرو می‌تواند مانند برادر کوچک‌تر خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اما با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بهره‌مند شود. احتمال حضور ویژگی‌های بیشتری مانند موتور خطی محور X، بلندگوهای استریو JBL و NFC نیز در این گوشی وجود دارد. درباره پیکربندی و قیمت این گوشی نیز می‌توان گفت که احتمالا در گزینه‌هایی مانند ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد که به ترتیب ۲۴۸، ۲۷۹ و ۳۱۱ دلار قیمت خواهند داشت.

در آخر باید اشاره کرد که این مشخصات، شایعه شده هستند. بنابراین نمی‌توان گفت کاملا درست هستند و باید منتظر ارائه اخبار رسمی بیشتری از سوی ردمی و شیائومی باشیم.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یه فضول
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
شما به گوشی با این مشخصات آشغال میگید پرچمدار ؟!!!
0
1
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی