کد خبر: ۲۱۹۹۲
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

نحوه گرفتن اسکرین شات کامل از مکالمه وب واتساپ

واتساپ وب یک ابزار مهم برای همه کاربران است و برخی از افراد، به ویژه در شرایط کار مداوم از خانه، ترجیح می دهند از آن استفاده کنند. این به سادگی راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

به گزارش «نبض فناوری»، تنها نقص مهم استفاده از وب این است که هیچ راهی برای گرفتن یک تصویر کامل مکالمه مانند آنچه در تلفن های هوشمند انجام می دهیم وجود ندارد به این دلیل که ویندوز 10 ویژگی اسکرول اسکرین شات ندارد.

اما نگران نباشید، چندین جایگزین وجود دارد که می توانید از آنها برای گرفتن اسکرین شات کامل یک مکالمه استفاده کنید.

روش 1: استفاده از مرورگر وب Microsoft Edge

مایکروسافت اج دارای ویژگی صفحه نمایش کامل است. به سادگی Shift + Ctrl + S را فشار دهید و روی گزینه Full page screenshot کلیک کرده و به صفحه مکالمه وب WhatsApp بروید. پس از اتمام کار، نماد ذخیره را بزنید.

روش 2: استفاده از اکستنشن کروم

چندین برنامه اکستنشن کروم شخص ثالث موجود است که به کاربران امکان می دهد عکس های صفحه کامل را در کروم بگیرند. کافی است به فروشگاه وب کروم بروید و هر افزونه full page screenshot را جستجو کنید. می توانید به دنبال Go full page، screenshot tool، screenshot master و غیره را جستجو کنید.

آن را به کروم خود اضافه کنید و سپس به WhatsApp Web بروید و یک مکالمه را باز کنید. پس از باز شدن مکالمه، روی برنامه افزودنی کلیک کنید تا تصویر صفحه کامل را بگیرید.

همچنین توجه داشته باشید که انتظار می رود گوگل در به روزرسانی های بعدی مشابه Edge یک ابزار اسکرین شات به Chrome اضافه کند. هنگامی که این اتفاق می افتد دیگر نیازی به چنین افزونه هایی نخواهید داشت.

 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی