کد خبر: ۲۱۹۹۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

موتورولا جی 71 و جی 51 ؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

طبق اخبار منتشر شده قرار است که کمپانی موتورولا از دو گوشی جدید خود رونمایی نماید. موتورولا جی 71 و جی 51 فایوجی به زودی با مشخصات رضایت بخش رونمایی می‌شوند.

به گزارش «نبض فناوری»، کمتر از یک هفته پیش شاهد رونمایی از موتو ای 40 بودیم و دیدیم که این اسمارت‌فون میان‌رده مشخصات فنی رضایت بخشی داشت. به تازگی باخبر شدیم که کمپانی موتورولا قصد دارد از دو گشی میان‌رده دیگر تحت عنوان موتورولا جی 71 و جی 51 فایوجی رونمایی نماید.

کمپانی موتورولا همین هفته پیش بود که از گوشی رده E خود رونمایی نمود. اکنون قصد دارد سری G را گسترده‌تر کند و عضو دیگری را به این خانواده بیفزاید. یه همین منظور موتورولا جی 71 در وب سایت FCC و جی 51 در گیک بنچ لیست شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا به مشخصات فنی این دو بپردازیم.

شرکت موتورولا به تازگی از گوشی‌های جدید خود رونمایی نموده است. کمتر از یک هفته پیش بود که موتو ای 40 با مشخصاتی نظیر نمایشگر ال سی دی و باتری 5000 میلی‌آمپری معرفی شد.

موتو جی 71 یک گوشی میان‌رده فایوجی است که به تازگی در وب سایت FCC لیست شده و تائیدیه‌های آن را گرفته است. بنابر اطلاعات منتشر شده جی 71 فایوجی از یک باتری 5000 میلی‌آمپری بزرگ برخوردار است. همچنین ظاهرا موتو جی 71 مجهز به NFC و جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

موتورولا جی 71 و جی 51 ؛ مشخصات فنی و قیمت احتمالی

در کنار جی 71 فایوجی، باید از موتو جی 51 نام برد. این گوشی فایوجی نیز همزمان در گیک‌بنچ لیست شده است بدون اینکه اطلاعات زیادی درباره آن داشته باشیم. تنها اطلاعات ما درباره این گوشی پردازنده و حافظه رم آن است.

بر این اساس قلب تپنده موتو جی 51 را اسنپدراگون 750 جی زنده نگاه می‌دارد. این ترشه از ترکیب پردازنده و هسته‌های 8 تایی تشیل می‌شود. ترکیب هسته‌های این تراشه به صورت دو کلاستر 6 تایی و 2 تایی است.

کلاستر 6 هسته‌ای کم مصرف با بیشینه فرکانس 1.90 گیگاهرتز و کلاستر دیگر که برای پردازش‌های سنگین‌تر استفاده می‌شود از دو هسته طلایی با حداکثر فرکانس 2.21 گیاهرتزی تشکیل خواهد شد. حداقل حافظه رم موتو جی 51 فایوجی 4 گیگابایت است و بر پایه اندروید 11 است.

در خصوص تاریخ رونمایی از این دو گوشی هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما این تاریخ چندان دور نخواهد بود. شاید اواخر ماه آینده شاهد رونمایی و معرفی موتورولا جی 71 و جی 51 فایوجی باشیم.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی