کد خبر: ۲۲۰۱۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

شایعه جدید منتشر شده در مورد2022 MacBook Air چیست؟

شایعات جدید نشان می دهد که مک بوک ایر2022 از ویژگی ناچ آیفون استفاده می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مدت کوتاهی پس از انتشار تصویری که ظاهراً نشان دهنده ناچ برای مدلهای M1X MacBook Pro است طولی نکشید که شایعه دیگری منتشر شد که MacBook Air 2022 دارای همان ویژگی است. گفته می شود که جانشین مک بوک ایر M1 با تغییر طراحی وارد بازار می شود.

مک بوک ایر آینده نیز می تواند بسیار بهتر به نظر برسد، زیرا گفته می شود که اپل از جهت طراحی گُوِه ای برای چیز بهتری آماده می شود.

شاید این ناچ به MacBook Air 2022 اضافه شود تا عملکرد مشابهی داشته باشد و اگر خوش شانس باشیم، اپل Touch ID را حفظ می کند تا چندین راه برای دسترسی به نوتبوک خود در اختیار کاربران قرار دهد. این راهنما همچنین ادعا می کند که MacBook Air آینده بهتر از نسخه قبلی خود ظاهر می شود، زیرا شایعات حاکی از آن است که اپل به دلیل چیزی بهتر از شکل گُوِه ای(چند وجهی است با دو مثلث و سه ذوزنقه) خلاص می شود. شاید یک طراحی لبه تخت که یادآور سری آیفون 12 و آیفون 13 باشد.

 

متأسفانه  احتمالا MacBook Air 2022 را در اوایل سال آینده نبینیم زیرا طبق گزارش قبلی، تولید انبوه از سه ماهه سوم آغاز می شود. ممکن است این مرحله به دلیل تغییر طراحی و همچنین تغییرات سخت افزاری کمی بیشتر طول بکشد، که باید مک بوک ایر را به عنوان جایگزینی ارزان قیمت برای مک بوک پرو بسیار جذاب کند.

Mac قابل حمل آینده احتمالا به صورت یک بدنه سبک تر، یک درگاه شارژ MagSafe و چند پورت USB 4 وارد شود و تنوع بیشتری به کاربران بدهد. علاوه بر این ما باید انتظار ارتقاء صفحه نمایش مینی LED را داشته باشیم، درست مانند مدلهای بعدی M1X MacBook Pro ؛ آخرین و مطمئناً مهمترین نکته این است که مک بوک ایر 2022 می تواند از چیپست M2 نسل بعدی اپل استفاده کند که ممکن است جانشین مستقیم M1 باشد.M2 ممکن است پیکربندی هسته ای مشابه M1 داشته باشد. این تعداد کلی کمتر از M1X 10 هسته ای آینده است، اما از آنجایی که SoC با معماری جدید ساخته می شود، ممکن است صرفه جویی در مصرف برق را بهبود بخشد.

البته هنوز زود است که بگوییم اپل برای MacBook Air 2022 چه اقداماتی انجام خواهد داد.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی