کد خبر: ۲۲۰۳۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمندش رونمایی کرد

نسخه هری پاتر وان پلاس واچ با ویژگی‌های جذاب در هند رونمایی شد. این ساعت هوشمند که ابعاد یکسانی با نسخه استاندارد دارد، با قیمت ۲۲۵ دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش «نبض فناوری»، ساعت هوشمند هری پاتر ادیشن وان پلاس سه ماه جلوتر از سالگرد بیست سالگی اکران این فیلم محبوب معرفی شده. ساعت هوشمند جدید وان پلاس از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی امولد بهره می‌برد که رزولوشنی برابر ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد. وان پلاس ادعا می‌کند عمر باتری این ساعت به ۲ هفته‌ می‌دهد و آن را به سیستم عامل اختصاصی مجهز کرده است.

نسخه هری پاتر وان پلاس واچ به بدنه از جنس فولاد ضد زنگ با رنگ مسی مجهز شده، بند آن از چرم گیاهی ساخته شده و یک واچ فیس اختصاصی از هاگوارتز دارد.

واچ فیس‌های اختصاصی این ساعت همگی برگرفته از فیلم محبوب هری پاتر هستند که نام آن‌ها گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلا است. در سراسر رابط کاربری انیمیشن‌هایی با محوریت هری پاتر مشاهده می‌شود و بسته‌بندی منحصر به‌فردی با تم جادوگری دارد.

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمندش رونمایی کرد

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب اشاره کرد و همچنین روی دکمه کناری ساعت یک علامت شبیه زخم روی پیشانی هری پاتر به کار رفته تا حس و حال متفاوتی را به کاربر منتقل کند.

گواهی IP68، پشتیبانی از ۱۱۰ حالت ورزشی، پایش SpO2، پایش خواب، پایش استرس و نظارت بر ضربان قلب هم از دیگر مشخصات نسخه هری پاتر وان پلاس واچ هستند. فروشگاه وان پلاس از فردا فروش این ساعت را آغاز می‌کند که برای افرادی که اولین خرید را ثبت کنند، تخفیف‌هایی در نظر گرفته خواهد شد. قیمت این ساعت ۲۲۵ دلار است و به‌زودی وارد بازار می‌شود.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی