کد خبر: ۲۲۰۳۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۲
در لایو ستاد نانو صورت می گیرد

تشریح نانو پوشش‌های آبگریزکننده سطوح

از سوی ستاد نانو برنامه لایو بررسی نانو پوشش‌های محافظ و آبگریزکننده سطوح با حضور یکی از شرکت‌های فناور این حوزه برگزار می شود.

به گزارش« نبض فناوری» این برنامه به صورت گفت‌وگوی میان کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با مریم مردی حلاج، مدیر عامل یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو و در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت برگزار خواهد شد.

گروه متخصصین و دانش پژوهان این شرکت نانویی با هدف طراحی و تولید پوشش‏‌های خود تمیز شونده، ضدباکتری و تصفیه کننده هوا با فناوری نانو و تمرکز بر حفظ محیط زیست، در زمینه تولید پوشش‏‌های پایه آب در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعال بوده و به عنوان ارائه دهنده پوشش‏‌های فتوکاتالیست و محصولات نانویی در زمینه مصالح ساختمانی اقدام به تولید برخی محصولات مبتنی بر فناوری نانو کرده است. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، مشاوران صنعت رنگ، فناوری‌های روز دنیا و بهره‌گیری از آزمایشگاه‏‌های پیشرفته توانسته است با ارائه این محصولات، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان صنعت نانو در کشور را به خود اختصاص دهد.

کلیه مدیران، صنعتگران، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و عموم علاقه مندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو می توانند در این لایو صنعتی، شرکت کنند.

به نقل از ستاد نانو، اسپری آبگریز کننده کاشی و سرامیک، اسپری آبگریز کننده آجر، اسپری آبگریز کننده سنگ، اسپری آبگریز کننده چوب و MDF و اسپری آبگریز کننده شیشه، اسپری آبگریز کننده سطوح رنگ شده و اسپری آبگریز کننده سطوح فلزی، از جمله محصولات این شرکت بوده که از گواهی نانومقیاس برخوردارند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
منوچهر
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
مدت زمان ماندگاری اسپری روی سطوح چه مدت زمان است؟
مدیر پایگاه اینو نمیدونیم
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی