کد خبر: ۲۲۰۹۱
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

پس از یک سری افشاگری ها و شایعات، سرانجام گوگل، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را معرفی کرد. هر دو گوشی هوشمند دارای سخت افزار، دوربین های جدید، تراشه Google Tensor و اندروید 12 هستند؛ اما گذشته از این موارد، برخی ویژگی های نسبتاً منحصر به فرد نیز وجود دارد که در تلفن های دیگر پیدا نمی کنید.

به گزارش «نبض فناوری»، در ادامه هفت ویژگی فوق العاده Pixel 6 وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید و پس از به دست آوردن دستگاه ها، خودتان آنها را امتحان کنید.

پاک کن جادویی

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

گوگل ساده ترین راه را برای حذف موارد اضافی از گوشی به شما ارائه می دهد. ویژگی پاک کن جادویی Pixel 6 به شما امکان می دهد با چند ضربه در Google Photos  موارد اضافی را از عکس خود حذف کنید.

در حالی که تلفن مواردی را که می توانید حذف کنید پیشنهاد می کند، کاربر می تواند با چرخاندن انگشت روی شیء ناخواستهموارد ناخواسته را در عکس ها انتخاب کند. Magic Eraser می تواند موارد ناخواسته را در تصاویر شما مانند افراد در پس زمینه، خطوط برق و غیره را تشخیص دهد. سپس نشان می دهد که چه چیزی را می خواهید حذف کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که همه آنها را یکجا پاک کنید یا برای حذف آنها یکی یکی ضربه بزنید.

حالت حرکت

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

حالت حرکت در سری Pixel 6 ویژگی هایی مانند Action Pan و Long Exposure را ارائه می دهد. اینها باعث ایجاد حرکتی در عکس های شما می شوند. می توانید از Action Pen برای کلیک روی عکس های اسکیت بورد خود با پس زمینه تار استفاده کنید. ویژگی جدید همچنین به شما امکان می دهد عکس هایی با نوردهی طولانی را در جایی که سوژه شما در حال حرکت است ایجاد کنید، مانند آبشارها یا صحنه های پر تحرک شهر.

اصلاح رنگ

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

دوربین ها برای جذب رنگ های روشن پوست طراحی شده اند. وقتی افراد رنگین پوست سلفی می گیرند، گاهی اوقات تراز سفیدی از نمودار خارج می شود یا رنگ پوست به درستی ضبط نمی شود. گوگل در حال ساخت ابزارهای بهتری برای افراد رنگین پوست است. مدل های نوردهی خودکار به تعیین روشنایی تصویر کمک می کنند، در حالی که مدل های تراز سفیدی خودکار به تعیین رنگ در تصویر کمک می کنند.

ویژگی های اندروید 12

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

اندروید 12 ویژگی های زیادی را برای سفارشی سازی و شخصی سازی ارائه می دهد. به عنوان مثال، وقتی تصویر زمینه خود را تغییر می دهید، کل تجربه Android 12 تغییر می کند تا با رنگ های آن مطابقت داشته باشد. Material شما همچنین ویجت های بازطراحی شده ای را ارائه می دهد که بیشتر از همیشه پویا و قابل تنظیم هستند.

پنج سال به روز رسانی

6 ویژگی شگفت انگیز پیکسل 6 که باید امتحان کنید

Pixel 6 جدید پنج سال به روز می شود، به این معنی که گوگل تا سال 2026 پچ های امنیتی، ویژگی های Pixel drop و موارد دیگر را ارائه می دهد. با این حال، به روزرسانی های عمده اندروید محدود به 2024 است. تراشه در حال حاضر به آن اجازه می دهد تا به روزرسانی های بیشتری را بدون دردسر کمتر ارائه دهد.

ترجمه زنده

ویژگی ترجمه زنده به شما امکان می دهد به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی به افراد پیام دهید. تشخیص می دهد که آیا پیامی در برنامه های چت شما مانند WhatsApp یا Snapchat با زبان شما متفاوت است و در صورت وجود، به طور خودکار ترجمه ای را به شما ارائه می دهد.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی