کد خبر: ۲۲۰۹۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰

تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 مشخص شد

سری گوشی‌های ردمی بسیار بین مردم محبوب هستند و حال این کمپانی تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 را اعلام نموده است. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی وبیوی خود تاریخ رونمایی سری ردمی نوت 11 خود را اعلام کرده است. به گفته این کمپانی، سری Redmi Note 11 در 28 اکتبر امسال مصادف با 6 آبان ساعت 19 به وقت محلی در چین معرفی می‌شوند.

علاوه بر مشخص کردن تاریخ رونمایی، کمپانی شیائومی تصویری از redmi note 11 به اشتراک گذاشته که در آن می‌توانیم طراحی بخش بالایی، دوربین و همچنین بخشی از نمایشگر این گوشی را ببینیم.

به گفته این کمپانی در وبیو، خانواده ردمی نوت 11 حدود یک هفته دیگر رونمایی می‌شوند و در حال حاضر برای پیش فروش در وب‌سایت JD.com قرار گرفته‌اند. بر اساس این وب سایت، سری ردمی نوت 11 شامل ردمی نوت ۱۱ ۵G، نوت ۱۱ پرو ۵G و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G می‌شود و فروش آن در چین از 10 آبان آغاز می‌گردد.

از تاریخ رونمایی شیائومی ردمی نوت 11 که بگذریم، به سراغ مشخصات فنی Redmi Note 11 خواهیم رفت. در تصویری که این کمپانی در وبیو با طرفدارانش به اشتراک گذاشته، طراحی قسمت بالایی Redmi Note 11 دید می‌شود.

تاریخ عرضه شیائومی ردمی نوت 11 مشخص شد

در بخش بالایی این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده اینفرارد، میکروفن و همچنین اسپیکر تنظیم شده توسط JBL به چشم می‌خورند و در سمت راست این دستگاه کلیدهای تنظیم صدا و پاور دیده می‌شوند.

روی پنل پشتی سری Redmi Note 11 دوربین اصلی چهارگانه با فلش LED قرار گرفته است. همینطور احتمال دارد با حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای دوربین سلفی مواجه باشیم.

ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ ۵G به نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شود.

مدل پرو پلاس احتمالا نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد داشت. در نهایت، می‌بایست منتظر ماند و دید این بار کمپانی شیائومی برای سری نوت 11 خود چه چیزی در چنته دارد.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی