کد خبر: ۲۲۱۲۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰

جزئیات جدیدی از بازی استارفیلد (Starfield) منتشر شد

بالاخره استودیو بتسدا جزئیات جدیدی از بازی استارفیلد را منتشر کرد. دیروز بود که تریلر این بازی منتشر شد و اکنون اطلاعات بیشتری از این بازی می دانیم.

به گزارش« نبض فناوری» پس از انتشار ویدئوی جدیدی از بازی استارفیلد، اکنون شاهد افشای اطلاعات جدیدی از این بازی هستیم. جزئیات جدید این بازی روی شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته شده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار برای عرضه بازی استارفیلد یا لااقل بروز اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازی، شاهد درز اطلاعاتی از این بازی می‌باشیم. در این جزئیات شاهد نحوه تعامل بازیکنان و دیگر بخش‌ها بازی است.

جزئیات جدیدی از بازی استارفیلد

اخیرا در شبکه اجتماعی ردیت اطلاعات خوبی از بازی استارفیلد به اشتراک گذاشته شده است. حالا می‌توانیم ببینیم که بتسدا چه خوابی برای طرفداران کهکشانی‌ها دیده است.

در اطلاعات بازی گفته شده است که بازیکنان قادر خواهند بود مکان شروع بازی را به دلخواه تعیین کنند و هر بار که بازی را مجدد آغاز کنید می‌توانید به ایستگاه‌های تازه و سیارات جدیدی بروید.

جزئیات جدیدی از بازی استارفیلد

در بازی استارفیلد بازیکنان می‌توانند بسته به موقعیت مکانی خود، گرانش را یک جور متفاوت از مکان‌های دیگر تجربه کنند. همچنین گزارش شده است که در این بازی چندین سیاره اضافه شده است و تمام اینها بخشی از نقشه بزرگ‌تر اسکیرم هستند.

در این بازی کاربران می‌توانند مانند فال اَوت 4 برای خود و روی سیاره دلخواه خود، شهرک‌های مختلفی بسازند و آن سیاره را تبدیل به خانه خود کنند. در تریلر جدیدی که چندی پیش درباره این بازی منتشر شد دیدیم که زمان بازی سال 2330 است.

در این زمان و در مکانی حوالی کهکشان راه شیری، مستعمرات ایالات متحده و فری استارها با دیگر موارد جهان استارفیلد را تهدید می‌کنند. گیمرها در این بازی باید به راز کهکشان پی ببرند. این بازی در تاریخ 20 آبان ماه برایکنسول ها عرضه خواهد شد.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی