کد خبر: ۲۲۱۳۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

ساخت تونل زیرزمینی توسط شرکت ایلان ماسک تاییدیه گرفت

براساس گزارشات منتشر شده، شرکت بورینگ ایلان ماسک تاییدیه ساخت تونل زیرزمینی لاس وگاس را دریافت کرد.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از Fox Business؛ طرح جدید شرکت ایلان ماسک کارآفرین میلیاردر، برای حمل و نقل زیرزمینی در لاس وگاس تاییدیه دریافت کرد.

کمیسیونر‌ها در شهرستان کلارک و نوادا، به اتفاق آراء با شرکت بورینگ ماسک موافقت کردند تا Vegas Loop، یک شبکه حمل و نقل زیرزمینی را ایجاد کند. طبق برنامه ارائه شده، وسایل نقلیه تسلا از این طریق به مقاصدی مانند لاس وگاس استریپ، ورزشگاه محل استقرار NFL's Las Vegas Raiders و دانشگاه نوادا در لاس وگاس منتقل می‌شود.

شرکت بورینگ ایلان ماسک مجاز به ساخت تونل زیرزمینی لاس وگاس شد

به گفته FOX ۵، نسخه مقیاس کوچکتر این طرح در مرکز کنوانسیون لاس وگاس کار می‌کند و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. تونلی به هتل Resorts World در لاس وگاس در حال ساخت و برنامه‌هایی برای تکمیل آن در اوایل سال ۲۰۲۲ در حال انجام است.

استیو هیل، مدیرعامل و رئیس کنوانسیون و بازدیدکنندگان لاس وگاس، گفت: "ظرف یک سال، امیدوارم بخش‌هایی از سیستم اصلی را ساخته باشیم و سپس می‌توانیم به توسعه خود ادامه دهیم". هیل افزود: پس از تکمیل پروژه، حدود ۷۰۰ خودروی تسلا قادر خواهند بود به طور همزمان از طریق این سیستم حرکت کنند و حدود ۵۷۰۰۰ نفر در ساعت جابجا شوند.

ساخت تونل زیرزمینی

او گفت که استفاده از این تونل بر اساس کرایه‌ها تعیین می‌شود و بین ۵ تا ۲۰ دلار در هر سفر بسته به مقصد متفاوت است. به گفته هیل بیشتر سفر‌ها احتمالاً بیش از سوار شدن بر حمل و نقل عمومی و کمتر از وسایل نقلیه‌ای چون تاکسی‌ها هزینه دارند. شرکت اولیه Vegas Loop بعداً می‌تواند به سایر نقاط منطقه گسترش یابد.

ساخت تونل زیرزمینی

هیل گفت: مزایای برنامه شرکت بورینگ این است که مسافران می‌توانند بدون چراغ راهنمایی، علائم توقف و سایر موانع در طول مسیر به مقصد برسند. مقامات کلارک کانتی به FOX ۵ گفتند که برنامه شرکت ماسک از دلار‌های دولتی استفاده نمی‌کند و بر پیمانکاران محلی و کارگران محلی متکی است. شرکت بورینگ قبلاً برنامه‌هایی برای سایر حلقه‌های ترانزیت در فلوریدا در ماه جولای و در تگزاس در آگوست اعلام کرده بود.

ساخت تونل زیرزمینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی