کد خبر: ۲۲۱۴۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۰

اینتربرند: اپل در سال ۲۰۲۱ همچنان با ارزش‌ترین برند جهان است

اینتربرند گزارش «برترین برند‌های جهان» (Best Global Brands) در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد و مانند سال گذشته اپل همچنان با ارزش‌ترین برند جهان است. همچنین پنج رتبه اول در دست غول‌های فناوری است و آمازون، مایکروسافت، گوگل و سامسونگ به ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم این فهرست قرار گرفته‌اند.

به گزارش« نبض فناوری» برترین برندهای این لیست به ترتیب اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل هستند که در رتبه‌های اول تا چهارم لیست قرار گرفته‌اند. از دیگر برندهای قابل توجه این لیست می‌توان به تسلا در رتبه ۱۴، اینستاگرام در رتبه ۱۹ و هواوی در رتبه ۸۵ اشاره کرد.

یانگی لی (Younghee Lee) یکی از مدیران ارشد واحد جهانی بازاریابی سامسونگ در بیانیه خود گفت:

رسیدن سامسونگ الکترونیکس به یکی از پنج برند برتر جهان در سال گذشته و تثبیت مجدد آن در امسال بسیار دلگرم کننده است. این همچنین بزرگترین رشد ارزش برند ما از سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. ما قول می‌دهیم از مدل مدیریت مشتریان خود برای برآورده کردن نیاز آن‌ها استفاده کنیم و با این کار حمایت بسیار گسترده آن‌ها در سراسر جهان را جبران خواهیم کرد.
سامسونگ
 

تلاش‌های مستمر سامسونگ برای توسعه پایدار مانند ابتکارات آن، برنامه بازیافت گلکسی، استفاده از بسته‌بندی‌های زیست محیطی برای تلویزیون‌ها برای ترویج پایداری و برگزاری کمپین‌هایی با دیدگاه «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) و تغییر آن به چارچوب مدیریت مشتری از جمله عواملی است که در رشد این برند تاثیرگذار بوده است.

علاوه بر این، عرضه محصولات نوآورانه مانند انتخاب سفارشی لوازم خانگی، تلویزیون‌های Neo QLED و گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ و همچنین تلاش‌های غول فناوری کره برای پیشروی در توسعه رباتیک، خودرو، شبکه ۵G و هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در رشد آن داشتند.

شرکت مشاوره جهانی اینتربرند لیست بهترین برندهای جهانی سال جاری را در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) اعلام کرد که بر اساس آن غول فناوری کره جنوبی با ۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته و ارزش ۷۴.۶ میلیارد دلاری خود در رتبه پنجم ارزشمندترین برند‌های جهان قرار گرفته است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی