اینتربرند: اپل در سال ۲۰۲۱ همچنان با ارزشترین برند جهان است
به گزارش« نبض فناوری» برترین برندهای این لیست به ترتیب اپل، آمازون، مایکروسافت و گوگل هستند که در رتبههای اول تا چهارم لیست قرار گرفتهاند. از دیگر برندهای قابل توجه این لیست میتوان به تسلا در رتبه ۱۴، اینستاگرام در رتبه ۱۹ و هواوی در رتبه ۸۵ اشاره کرد.
یانگی لی (Younghee Lee) یکی از مدیران ارشد واحد جهانی بازاریابی سامسونگ در بیانیه خود گفت:
تلاشهای مستمر سامسونگ برای توسعه پایدار مانند ابتکارات آن، برنامه بازیافت گلکسی، استفاده از بستهبندیهای زیست محیطی برای تلویزیونها برای ترویج پایداری و برگزاری کمپینهایی با دیدگاه «مسئولیت اجتماعی شرکتی» (CSR) و تغییر آن به چارچوب مدیریت مشتری از جمله عواملی است که در رشد این برند تاثیرگذار بوده است.
علاوه بر این، عرضه محصولات نوآورانه مانند انتخاب سفارشی لوازم خانگی، تلویزیونهای Neo QLED و گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ و همچنین تلاشهای غول فناوری کره برای پیشروی در توسعه رباتیک، خودرو، شبکه ۵G و هوش مصنوعی نیز نقش مهمی در رشد آن داشتند.
شرکت مشاوره جهانی اینتربرند لیست بهترین برندهای جهانی سال جاری را در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) اعلام کرد که بر اساس آن غول فناوری کره جنوبی با ۲۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته و ارزش ۷۴.۶ میلیارد دلاری خود در رتبه پنجم ارزشمندترین برندهای جهان قرار گرفته است.
منبع: دیجیاتو