کد خبر: ۲۲۱۴۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۰

ویوو Y71t با تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و نمایشگر ۶۰ هرتزی رونمایی شد

ویوو Y71t مجهز به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی امولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ با طراحی جمع وجور معرفی شد که برخی مشخصات آن مشابه سری T1 و T1x است که به تازگی معرفی شده‌اند.

به گزارش« نبض فناوری» روز گذشته ویوو T1x با نمایشگر LCD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی معرفی شد. قدرت بخش این دستگاه تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ است و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جا خوش کرده است.

نرخ تازه سازی نمایشگر موبایل جدید روی ۶۰ هرتز تنظیم شده، با این وجود تصاویر روی این نمایشگر بسیار خوبی ارائه می‌شوند و تا ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است که وضوح آن دو برابر گوشی T1x است. در پنل پشتی شاهد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هستیم که یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. گفتنی است در گوشی T1x تنها لنز اصلی و سنسور ماکرو وجود دارد و خبری از دوربین اولترا واید در آن نیست. گوشی جدید ویوو به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مجهز است که از لیتوگرافی ۶ نانومتری برای ساخت آن استفاده شده. فناوری ۵G در کنار ۴ هسته‌ Cortex-A76 و پردازشگر گرافیکی Mali-G57 MC2 برای کارهای پردازشی استفاده می‌شود.

گوشی ویوو Y71t در مدل پایه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که فضای ذخیره سازی از نوع UFS 2.1 خواهد بود. همچنین یک مدل دیگر با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار دارد که رم آن روی همان ۸ گیگابایت باقی مانده. البته رابط کاربری این گوشی می‌تواند به صورت مجازی ۴ گیگابایت رم به گوشی اضافه کند. این گوشی از ماه آینده در چین با قیمت ۲۸۰ دلار عرضه می‌شود که برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به ۳۱۰ دلار می‌رسد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی