کد خبر: ۲۲۱۴۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

امکان ایجاد اتاق در Spaces توئیتر، برای همه امکان پذیر شد

توئیتر استفاده از اتاق صوتی اسپیس را برای کاربران اندروید و iOS آزاد کرد.

به گزارش«نبض فناوری» به نقل از انگجت، کمتر از یک سال پس از اولین آزمایش اتاق‌های صوتی زنده، توئیتر این قابلیت را عمومی می‌کند. از امروز، هر کسی در سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌تواند میزبان Space در توئیتر باشد و دیگر مهم نیست چند نفر وی را دنبال می‌کنند.

در ماه مه گذشته، دسترسی به این ویژگی برای همه کاربران توئیتر با بیش از ۶۰۰ دنبال کننده امکان پذیر شد. در آن زمان، شرکت اعلام کرد که این محدودیت را برای اطمینان از تجربه خوب در نظر گرفته است. اکنون که این گزینه برای همه کاربران موجود است، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه نوشتن و سپس نماد Spaces، اتاق صوتی خود را راه اندازی کنید.

شاید دلیل اینکه توئیتر تقریباً یک سال منتظر ماند تا میزبانی اتاق‌های صوتی را در دسترس همگان قرار دهد، این است که این شرکت در چند ماه گذشته به افزودن ویژگی‌هایی پرداخته است که تجربه کاربری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

توئیتر

توئیتر اخیراً ابزار موضوعاتی را نیز اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد برچسب‌های از پیش تعریف شده‌ای را اضافه کنید تا پیدا کردن اتاق صوتی شما آسان‌تر شود. این‌ها همه مواردی هستند که باید Spaces را برای کاربران تازه وارد جذاب‌تر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی