کد خبر: ۲۲۱۵۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۰

هواوی واچ GT 3 در دو سایز درکنار هدفون بی‌سیم جدید معرفی شد

هواوی از ساعت هوشمند جدید خود با نام واچ GT 3 در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در کنار هدفون بی‌سیم جدیدی به نام فری‌بادز Lipstick رونمایی کرد.

به گزارش« نبض فناوری» ساعت های هوشمند جدید در اصل نسخه‌های بهینه‌سازی شده «هواوی واچ ۳» و «واچ ۳ پرو» هستند که البته نسخه‌های جدید بدون پشتیبانی از eSIM معرفی شدند. با این وجود همچنان از طریق بلوتوث این ساعت‌ها می‌توانید تماس‌های گوشی خود را مدیریت کنید.

نسخه ۴۲ میلی متری از نمایشگر ۱.۳۲ اینچی امولد بهره می‌برد و نسخه بزرگتر ۴۶ میلی متری دارای یک پنل امولد ۱.۴۶ اینچی است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه و جدید در سری واچ GT 3، استفاده از قابلیت Healthy Living Clover هواوی است که مانند ویژگی Watch’s Rings ساعت‌های اپل برای ورزش، خواب و پیاده‌روی چالش‌های روزانه‌ای را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین این ساعت‌ها از نسل پنجم سنسور ضربان قلب نوری TruSeen، سنسور اندازه گیری اشباع اکسیژن (SpO2) و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

 
 

هر دو ساعت از ۴ گیگابایت حافظه داخلی و گواهی ۵ATM برای مقاومت در برابر آب بهره می‌برند و با گوشی‌های اندروید و iOS سازگاری دارند. استقامت باتری مدل کوچک‌تر هفت روز اعلام شده است و باتری نسخه بزرگ‌تر ساعت‌های هوشمند جدید هواوی دو برابر آن یعنی ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

نسخه ۴۲ میلی‌متری واچ GT 3 هواوی با قیمت ۳۸۲ دلار و مدل ۴۶ میلی‌متری آن با قیمت ۴۰۵ دلار به فروش می‌رسد. پیش سفارش این دستگاه‌ها هم اکنون آغاز شده و به صورت رسمی از تاریخ ۱۹ آبان در دسترس بازار قرار خواهند گرفت.

 

هدفون بی‌سیم فری‌بادز Lipstick نیز درست مانند «فری‌بادز ۴» است که این بار با رنگ انحصاری قرمز روانه بازار خواهد شد. همچنین این هدفون به همراه یک جعبه شارژ اختصاصی عرضه می‌شود که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این هدفون نیز با قیمت ۲۸۹ دلار و در تعداد محدودی به فروش می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی