کد خبر: ۲۲۱۷۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۱

شایعه طراحی آخرین آیفون اپل چیست؟

شایعات حاکی از آن است که آیفون SE 3 دارای طراحی iPhone XR با Touch ID و آخرین تلفن هوشمند با LCD اپل خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری»، به گزارش سایت چینی MyDrivers، نسل سوم آیفون SE اپل از طرحی شبیه به iPhone XR با Touch ID برخوردار خواهد بود و آخرین آیفون این شرکت با صفحه نمایش LCD خواهد بود.

ظاهرا طراحی نسل سوم iPhone SE بر اساس iPhone XR است و دارای یک اسکنر اثر انگشت Touch ID تعبیه شده در دکمه کناری و همچنین یک صفحه نمایش LCD، تراشه A15 Bionic  و اتصال 5G است. انتظار می رود این دستگاه آخرین آیفون اپل با صفحه نمایش LCD باشد و iPhone های آینده به OLED یا سایر فناوری های صفحه نمایش پیشرفته تر منتقل شوند.

MyDrivers اذعان داشت که این ادعا برخلاف ادعاهای اخیر است که نسل سوم iPhone SE با طراحی مدل فعلی و نسل دوم ادامه پیدا می کند. iPhone SE در حال حاضر از طراحی مشابه iPhone 8 متوقف شده برخوردار و اسکنر Touch ID در دکمه Home تعبیه شده است.

شایعات پیرامون طراحی آیفون SE بعدی مبهم شده است، شایعات منابع معتبری مانند مینگ چی کو و راس یانگ در ابتدا می گفتند که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی مانند iPhone XR است؛ اما دارای صفحه Touch ID است.  امسال کو و یانگ این انتظارات را کنار گذاشتند و گفتند که نسل سوم iPhone SE دارای مدل فعلی با دکمه صفحه اصلی است.

برخی از سردرگمی ها در مورد iPhone SE ممکن است با مدل 6.1 اینچی که به طور بالقوه نسل چهارم iPhone SE است، توضیح داده شود. یانگ انتظار دارد نسل چهارم iPhone SE در سال 2023 عرضه شود که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی و دوربین جلویی است.

MyDrivers گفت که نسل سوم iPhone SE در بهار 2022 عرضه می شود و با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همان قیمت اولیه 399 دلار مدل فعلی شروع می شود.

 اگرچه این سایتMyDrivers به اشتباه پیشنهاد می کرد که iPhone 7 Plus در واقع "iPhone Pro" نامیده می شود و نسل چهارم iPad Air در مارس 2021 عرضه می شود، اما به درستی پیش بینی می کرد که iPhone 7 با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود. نسل سوم آیپد پرو شامل یک تراشه 7 نانومتری با هشت هسته می شود و نسل چهارم آیپد ایر دارای صفحه نمایش بزرگتر، تراشه A14 Bionic ، کانکتور هوشمند با پشتیبانی از صفحه کلید جادویی، درگاه USB-C و بلندگوهای استریو است. 

برچسب ها: آیفون آیپد گوشی
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی