کد خبر: ۲۲۱۷۷
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

 خبرهای بد در مورد هدست واقعیت مجازی اپل

به نظر می رسد هدست واقعیت مجازی اپل با تأخیر دیگری روبرو خواهد شد؛ مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد اپل، به سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود که تولید انبوه این هدست تا اواخر سال 2022 آغاز نخواهد شد.

 خبرهای بد در مورد هدست واقعیت مجازی اپل

به گزارش «نبض فناوری»، خبرها حاکی از این است که مصرف کنندگان به احتمال زیاد باید تا اوایل سال 2023 منتظر  هدست واقعیت مجازی اپل باشند.

 مینگ چی کو قبلاً پیش بینی کرده بود که هدست اپل در سه ماهه دوم سال 2022 عرضه شود. ظاهراً این تأخیر جدید به این دلیل است که اپل می خواهد از نرم افزار، اکوسیستم و خدمات کامل همراه با هدست اطمینان حاصل کند. با توجه به شایعاتی که گفته می شود این دستگاه از 1000 دلار تا 3000 دلار هزینه دارد، این اتفاق قابل درک است.

اپل همچنین برای اطمینان از تناسب این هدست با چالش های طراحی روبرو است. بنابراین اطمینان از راحت بودن هدست برای استفاده طولانی مدت بسیار مهم است. به گفته کو ، اپل به دلیل پیچیدگی بیشتر هدست در مقایسه با تلفن های هوشمند سنتی، بهترین راه حل های طراحی صنعتی را آزمایش می کند.

طبق شایعات هدست VR دارای صفحه نمایش 8K میکرو OLED برای هر چشم است. همچنین ممکن است دارای احراز هویت بیومتریک برای برنامه هایی مانند Apple Pay باشد. همچنین گفته می شود این هدست نسبتاً سبک است و فقط حدود 150 گرم وزن دارد.

با توجه به پیشرفت های اپل هدست VR تقریباً دارای نسخه ای از پردازنده M1 (یا شاید M2) در داخل خواهد بود. به گفته کو  اپل می خواهد این هدست یک تغییر پارادایم در صنعت باشد، همانطور که iPhone اولیه تلفن های هوشمند را برای همیشه تغییر داد. داشتن سیستم عامل سفارشی به شما امکان می دهد تجربه کاربری را به طور کامل کنترل کنید.

هدست واقعیت مجازی اپل هدف نهایی شرکت نیست. اپل هنوز شایعات خود را در مورد عینک واقعیت افزوده پس از هدست واقعیت مجازی منتشر می کند. این عینک ها احتمالاً از درس هایی که از هدست VR آموختند استفاده می کنند، اما آنها را در زمینه AR استفاده می کنند.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی