کد خبر: ۲۲۱۹۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۰

کالبدشکافی اپل واچ سری 7 از عدم تغییرات چشمگیر نسبت به سری 6 حکایت دارد

پس از گذشت بالغ بر 1 ماه از زمان معرفی اپل واچ سری 7 و بروز تاخیرات چندباره در فروش این ساعت هوشمند، اکنون تیم iFixit بالاخره موفق به کالبدشکافی گجت پوشیدنی جدید شرکت اپل شده است. فهرست مشخصات دقیق پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهد که ویژگی‌های اپل واچ سری 7 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود تقریبا هیچ تغییری نکرده و کالبدشکافی تیم iFixit نیز بر این نظریه صحه می‌گذارد.

به گزارش «نبض فناوری»، به‌کارگیری حواشی کوچک‌تر و حذف کابل نواری‌شکل زیر نمایشگر تنها تفاوت‌های کلیدی میان اپل واچ جدید و مدل نسل قبلی محسوب می‌شوند. همچنین اپل به منظور انتقال سیگنال‌های نمایشگر و تاچ از یک کابل یکپارچه بهره گرفته است. بدین‌ترتیب کمپانی موفق به کاهش اندازه حواشی اطراف ساعت شده و این پدیده احتمالا موجب بروز تاخیرات مکرر در عرضه اپل واچ سری 7 شده است.

همچنین دیگر از پورت عیب‌یابی خبری نیست؛ چرا که گزارشات نیز نشان می‌دهند که اپل به سراغ استفاده از یک ایده بی‌سیم رفته است. موضوع جالب‌توجه اینکه باتری اپل واچ سری 6 درون بدنه سری 7 قابل جاسازی بوده و در واقع روی مدل جدید نیز کار خواهد کرد. همچنین اپل واچ سری 7 موفق به کسب امتیاز تعمیرپذیری 6 از 10 شد؛ رقمی که مشابه امتیاز کسب شده توسط مدل سال گذشته است.

کالبدشکافی اپل واچ سری 7 از عدم تغییرات چشمگیر نسبت به سری 6 حکایت دارد

اپل واچ سری 7 که توسط مهندسان iFixit کالبدشکافی شده است

 

کالبدشکافی اپل واچ سری 7 از عدم تغییرات چشمگیر نسبت به سری 6 حکایت دارد

اپل واچ سری 7 (سمت چپ) در کنار اپل واچ سری 6 (سمت راست)

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی