کد خبر: ۲۲۲۱۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۰

پوستر آنر پلی ۵ نسخه Vitality طراحی پنل جلویی آن را به خوبی نشان می‌دهد

آنر قرار است از گوشی آنر پلی ۵ نسخه Vitality رونمایی کند که با نام Play5 Youth Edition نیز شناخته می‌شود. اکنون پیش از معرفی رسمی، پوسترهای جدیدی از این موبایل منتشر شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

به گزارش «نبض فناوری»، اولین پوستر آنر Play5 Vitality Edition نشان داد که این گوشی هوشمند از ماژول دوربین مربع شکل بهره می‌برد که شامل سه دوربین و یک فلش LED است. همچنین حسگر اثر انگشت آن برای افزایش امنیت روی لبه کناری دستگاه قرار گرفته است. پوستر جدیدی که از این موبایل منتشر شده، نشان می‌کند که با دوربین سلفی دوگانه‌ای مواجه خواهیم بود که در بالا سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

پوستر آنر پلی ۵ نسخه Vitality طراحی پنل جلویی آن را به خوبی نشان می‌دهد

علاوه بر این، آنر تایید می‌کند که گوشی Play5 Vitality Edition نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۴ درصدی را ارائه خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

پوستر آنر پلی ۵ نسخه Vitality طراحی پنل جلویی آن را به خوبی نشان می‌دهد

علاوه بر این پوستر جدیدی از گوشی آنر X30i منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه از طراحی بسیار باریکی برخوردار است. گزارش‌های اخیر مشخص کرده بودند که ضخامت این گوشی ۷.۴۵ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. از دیگر مشخصات مورد انتظار X30i می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات اشاره کرد.

همچنین پوستر آنر X30 مکس نیز در روزهای گذشته منتشر شده بود که به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی پورت USB، میکروفون، اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که آنر X30 مکس با نمایشگر ۷.۰۹ اینچی LCD با وضوح Full HD، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی روانه بازار خواهد شد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی