کد خبر: ۲۲۲۲۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

با ارز دیجیتال گردشگری رایگان گردش کنید| آریوا چیست؟

آریوا یک ارز دیجیتال است که توسط شرکت Ariva راه اندازی شد و برای استفاده فعال در شبکه های گردشگری و مسافرتی جهانی و محلی در آینده نزدیک تولید می شود.

به گزارش« نبض فناوری»، پروژه آریوا یک شبکه مسافرتی و گردشگری B2C در سراسر جهان است که در آن اعضا می توانند از تجربیات مسافران استفاده و در آن رمزارز رزرو کنند. از طریق رزرو و اشتراک محتوای ارزشمند امکان کسب رمزارز وجود دارد.

با ورود ARIVA، سیستم پرداخت دیجیتال در آستانه تجربه یک چرخش نوآورانه عظیم است که می تواند جهان را تغییر دهد و تجارت را آسان تر و بهتر کند. ARV با هدف ایجاد معاملات بدون دردسر در شبکه های گردشگری جهانی و محلی در آینده نزدیک به وجود آمده است.

هدف این پروژه دستیابی به استفاده فعال در صنعت گردشگری و مسافرت است که یکی از بزرگترین و مهم ترین صنایع اقتصاد جهان است، اگرچه هیچ یک از رمزارزهای پایه تولید شده قبلی هدف قرار نگرفته اند. هدف ARIVA به عنوان تغییردهنده بازی در دنیای ارزهای دیجیتال، نه تنها ایجاد یک تجارت ارز دیجیتال در مبادله، بلکه اطمینان از استفاده فعال ARV در صنعت گردشگری است.

ARV یک توکن BEP20 است که با استفاده از شبکه Binance Smart Chain تولید شده است. این تیم به شدت روی توسعه کوین و کیف پول خود کار می کند و قصد دارد آن را حداکثر در سه ماهه اول سال 2022 راه اندازی کنیم. علاوه بر پرتال ما که در آن افراد می توانند با تبدیل فیات و سایر ارزهای دیجیتال به ARV، تعطیلات خود را به صورت آنلاین رزرو کنند، بزرگترین نوآوری فناوری که پس از تکمیل این نرم افزار ظاهر می شود این است که مانند یک کارت اعتباری و سیستم دستگاه POS کار می کند.

ARIVA آینده صنعت سفر را با ادغام آن با دنیای کریپتو تغییر خواهد داد. توکن ARV را می‌توان به آسانی در پلتفرم Pancakeswap معامله کرد و همچنین می‌توان آن را با طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مختلف مبادله کرد.

اکوسیستم توکن آریوا

اکوسیستم Ariva از سه سیستم مختلف تشکیل شده است که طراحی و توسعه آنها هنوز در حال انجام است.

Ariva.World اولین پلتفرم جهانی سفر و گردشگری است که با ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ادغام شده است.

Ariva.Club یک پلتفرم شبکه اجتماعی جدید برای همه است تا تجربیات خود را در مورد صنایع گردشگری مرتبط به اشتراک بگذارند و در ارزهای دیجیتال پاداش دریافت کنند.

Ariva.Finance نسل بعدی درگاه های پرداخت بر اساس فناوری بلاکچین است.

ایده این اکوسیستم جهانی این است که حاملان ARV هنگام تعطیلات در مقصد نهایی خود از رمزارز استفاده کنند. بزرگترین مزیت این است که پرداخت های بین المللی رایج تر می شود، ممکن است یک ارز جهانی واحد برای سفر، تعطیلات، هتل ها و غیره وجود داشته باشد که می توان با استفاده از همان ارز ARV و غیره رزرو کرد.

مزایای آریوا

  • با Ariva، سیستم پرداخت دیجیتال دستخوش تغییر نوآورانه‌ای می‌شود که همه ما منتظر آن هستیم، زیرا هدف آن تغییر فناوری در بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است و یک پورتال مسافرتی و گردشگری را ساده‌تر و راحت‌تر می‌کند وکاربران از سراسر جهان جهان در آینده نزدیک قادر به انجام معاملات در شبکه های جهانی و محلی گردشگری خواهد بود.
  • نیاز به تراکنش های SWIFT پیچیده و گران قیمت را از بین می برد.
  • هزینه کارت اعتباری کم و بدون هزینه مبادله با ارزهای محلی.
  • نیاز به حمل چندین روش پرداخت جایگزین را از بین می برد.
  • سفر و تعطیلات بسیار مقرون به صرفه تر یا تقریبا رایگان است.
  • هیچ تعهدی برای اشتراک گذاری اطلاعات کارت اعتباری شخصی یا حساب بانکی وجود ندارد.
  • ARV مشمول محدودیت تراکنش های تعیین شده توسط بانک ها برای کارت های اعتباری و نقدی در حین پرداخت یا زمانی که در کشور مقصد هستید ندارد.
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی