کد خبر: ۲۲۲۶۲
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۰

ساعت هوشمند آینده موتورولا با نام موتو واچ 100 به بازار عرضه خواهد شد

از زمان معرفی آخرین اسمارت‌واچ با برند موتورولا چند ماه گذشته است؛ اما بر اساس یک گزارش جدید، کمپانی روی توسعه مدل جدیدی با نام موتو واچ 100 کار می‌کند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط کمپانی CE Brands (به نقل از وبسایت 9to5Google) با قیمت‌گذاری یک محصول پایین‌رده عرضه خواهد شد؛ اما در عین‌حال یک اسمارت‌واچ مقرون‌به‌صرفه به‌شمار رفته و حس یک محصول ممتاز را به کاربران القاء خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، کمپانی در خصوص مشخصات این اسمارت‌واچ هیچ توضیحی ارائه نداده است؛ اما یکی از اسناد منتشر شده توسط وبسایت 9to5Google نشان می‌دهد که این اسمارت‌واچ دارای شماره مدل MOSWZ100 است. این دستگاه در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر مقاوم بوده و مجهز به حسگر سنجش ضربان قلب، GPS و کیس آلومینیومی است.

فهرست مشخصات این گجت در وبسایت FCC از به‌کارگیری باتری 355 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.2 حکایت دارد. این امکانات برای ساعت‌های هوشمند میان‌رده امروزی نسبتا استاندارد محسوب می‌شوند.

عدم انتشار بیانیه مطبوعاتی توسط شرکت موتورولا احتمالا تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسد. توضیح دلیل چنین پدیده‌ای کمی پیچیده است. پس از آنکه شرکت موتورولا برنامه توسعه اسمارت‌واچ خود را در سال 2016 لغو کرد؛ شرکت کانادایی eBuyNow مجوز توزیع اسمارت‌واچ‌های با برند موتورولا را کسب کرد. در ادامه کمپانی CE Brands شرکت eBuyNow را تحت مالکیت خود قرار داد و اکنون تا سال 2025 کلیه حقوق آن‌را در اختیار دارد.

ساعت هوشمند آینده موتورولا با نام موتو واچ 100 به بازار عرضه خواهد شد

شایان به ذکر است که موتو 360 (محصول سال 2019) آخرین دستگاه کمپانی eBuyNow با برند موتورولا به‌شمار می‌رفت. عرضه این محصول تلاشی موفق از جانب کمپانی قلمداد می‌شد؛ چرا که در نمایشگاه جیمی وستنبرگ، موتو 360 به‌عنوان یکی از برترین اسمارت‌واچ‌های عرضه شده در آن سال با سیستم‌عامل Wear OS معرفی شد. در خصوص عرضه موتو واچ 100 با سیستم‌عامل پوشیدنی شرکت گوگل هیچ توضیحی ارائه نشده است.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که موتو واچ 100 چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد؟ شرکت CE Brands پیش‌بینی می‌کند که تولید انبوه این اسمارت‌واچ در نوامبر سال 2021 آغاز شود؛ پدیده‌ای که نشان می‌دهد تا موعد عرضه این محصول به بازار احتمالا زمان زیادی باقی نمانده است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی