کد خبر: ۲۲۲۹۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۳

یوتیوب ویژگی مفیدی را برای یافتن محتوا اضافه کرد

یوتیوب در تلاش است تا پیداکردن محتوای جدید در صفحه اصلی سرویس را آسانتر کند و قابلیت کشف اپلیکیشن‌های دسکتاپ و تلفن همراه خود را تقویت کند.

 به گزارش« نبض فناوری»، صرف نظر از اینکه از تلفن هوشمند یا رایانه شخصی برای جستجو در یوتیوب استفاده می کنید، اکنون یک ویژگی جدید در اختیار خواهید داشت.

اگر بیشتر در حال مرور یوتیوب با تلفن خود هستید، اکنون دکمه « New to you» در بالای برنامه ظاهر می‌شود. دکمه جدید همچنین ممکن است در حین پیمایش در فید ظاهر شود و پس از ضربه زدن روی آن، باید پیشنهاداتی در مورد محتوای جدید منتشر شده در YouTube به شما ارائه دهد.

یوتیوب در تلاش است تا با آسان‌تر یافتن محتوای جدید در صفحه اصلی سرویس، قابلیت کشف اپلیکیشن‌های دسکتاپ و تلفن همراه خود را تقویت کند.

با این حال، از آنجایی که این ویژگی شخصی‌سازی شده است، برای دیدن آن باید وارد سیستم شوید و گاهی اوقات ممکن است نمایش داده نشود. به محض بازخوانی صفحه اصلی، همان دکمه « New to you» در برنامه YouTube روی دسک‌تاپ ظاهر می‌شود.

ویژگی « New to you» اکنون باید در صفحه اصلی YouTube در دستگاه‌های تلفن همراه، دسک‌تاپ و تلویزیون در دسترس باشد، اما اگر هنوز آن را نمی‌بینید احتمالا باید چند روز دیگر منتظر بمانید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
یوتیوب که فیلتره!
0
0
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
وبگردی