کد خبر: ۲۲۲۹۵
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۰

رندر‌های جدید هوآوی میت ۵۰ را ببینید

مشکلات بزرگ هوآوی دامنگیر عرضه‌های آن شده است. پس از تاخیر خودرن‌های فراوان اکنون رندر‌های جدید هوآوی میت ۵۰ دیده شده است.

به گزارش« نبض فناوری» کمپانی بداقبال هوآوی قربانی سیاسی بازی ایالات متحده و دشمنی‌هایش با چین شده و روز به روز در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند حضور کم رنگ‌تری دارد. مهمترین مشکل این شرکت عدم موجودی و همکاری کمپانی‌های تامین سخت‌افزار هستند.

مشکلات موجود در هوآوی باعث شده تا تاریخ رونمایی‌هایش با تاخیر رو به رو شود. برای مثال هوآوی قرار بود که را میت 50 چند وقت پیش رونمایی کند اما تاکنون خبری از آن نشده است. اکنون رندرهای این گوشی را با هم می‌بینیم.

رندرهای جدید هوآوی میت 50

تاخیر 6 ماهه هوآوی برای عرضه میت 50 به علت تحریم‌ها و کمبودهای این شرکت است. متاسفانه همان‌طور که گفتیم به علت وجود مشکلات فراوان این کمپانی دچار بحران‌های جدی شده است.

رندرها نشان می‌دهند که پنل جلویی این گوشی شبیه به سری پی 50 پرو است. در پنل پشتی با طراحی جذاب و خوش دستی سر و کار داریم. ماژول‌های دوربین در دایره‌ای بزرگ قرار گرفته‌اند و دارای دو رینگ یا حلقه هستند.

رندرهای جدید هوآوی میت 50

در حلقه بالایی سه ماژول و در حلقه پایینی دو ماژول می‌بینیم. در کنار این ماژول‌ها فلاش ال ای دی نیز دیده می‌شود. در فریم راستی شاهد حضور دکمه پاور به رنگ قرمز هستیم. شنیده‌ها حاکی از همکاری هوآوی با لایکا است و قرار است از لنزهای این کمپانی استفاده نماید.

در خصوص نسخه پرو میت 50 گفته می شود که صفحه نمایش آن مجهز به فناوری LTPO است و نرخ نوسازی آن نیز متغیر است. (120 هرتزی) در خصوص قلب تپنده این گوشی باید گفت که تراشه پرچمدار کوالکام در صدر می‌درخشد. میت 50 از دو تراشه اسنپدراگون 898 فورجی و Kirin 9000 فایوجی برخوردار است.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی