کد خبر: ۲۲۳۰۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

ویژگی جدید واتساپ برای نسخه بیزینس

گزینه جدید نمایش به روز رسانی وضعیت از طریق تصویر نمایه در WhatsApp Business به وجود آمده است.

به گزارش« نبض فناوری»،  طبق گزارش ها واتساپ روش جدیدی را برای مشاهده به روز رسانی وضعیت حساب تجاری ارائه می دهد.

 طبق گزارش کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی عکس نمایه در صفحه business info، به‌روزرسانی‌های وضعیت حساب تجاری را مشاهده کنند. این ویژگی در حال حاضر برای آزمایش‌کنندگان بتا منتشر شده است و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی‌های آتی برای سایر کاربران نیز عرضه شود.

برنامه پیام‌رسانی ویژگی جدیدی دریافت می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی عکس نمایه در صفحه « business info»، به‌روزرسانی‌های وضعیت حساب‌های تجاری را مشاهده کنند. این به کاربران دو گزینه مشاهده عکس پروفایل و مشاهده وضعیت ارائه می دهد. برنامه چت متعلق به فیس بوک روش قدیمی را برای مشاهده مکان هایی که به روز رسانی های وضعیت در برگه وضعیت قابل مشاهده است حفظ می کند.

WABetaInfo اشاره کرد که این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران حساب تجاری در دسترس است و کاربران عادی حساب WhatsApp ممکن است این ویژگی را در به روز رسانی آینده دریافت کنند.

چند ماه پیش، این ویژگی در کد WhatsApp برای اندروید نسخه بتای 2.21.17.5 مشاهده شد. در آن زمان، این ویژگی هنوز در حال توسعه بود و برای آزمایش بتا عمومی منتشر نشد.

در اوایل این ماه، دارندگان حساب کاربری واتس‌اپ بیزینس ویژگی دیگری به نام « Collections » دریافت کردند که به آنها امکان می‌دهد کاتالوگ خود را بهتر سازماندهی کنند و اقلام را در دسته‌ها گروه‌بندی کنند. علاوه بر این، واتساپ ظاهراً یک نوار کنترل جدید را در حالت تصویر در تصویر اضافه می کند. نوار کنترل به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت یک ویدیو را متوقف یا از سر بگیرند یا حالت تمام صفحه را باز یا ببندند. برنامه پیام‌رسانی در حال حاضر این ویژگی را فقط برای ویدیوهای پلتفرم‌های منتخب دارا است.

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی