کد خبر: ۲۲۳۷۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

نحوه ضبط تماس های تصویری واتساپ در اندروید و iOS

بدون شک واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است. علاوه بر پیام رسانی، این برنامه برای برقراری تماس صوتی و تصویری نیز محبوب است. در حالی که واتساپ به شما امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را می دهد اما گزینه ای برای ضبط این تماس ها ارائه نمی دهد.

به گزارش« نبض فناوری»، اگر می‌خواهید گزینه‌ای را برای ضبط تماس‌های ویدیویی واتساپ امتحان کنید، می‌توانید آن را از طریق برخی راه‌حل‌ها یا برنامه‌های شخص ثالث انجام دهید. اینها به شما امکان می دهند کپی های تماس های واتساپ ضبط شده خود را نگه دارید زیرا هیچ راه رسمی برای ضبط آن از برنامه وجود ندارد.

 با این حال، راه ساده‌تری برای ضبط تماس‌های ویدیویی واتساپ وجود دارد و در اینجا مراحل انجام آن به شما نشان می‌دهیم.

نحوه ضبط تماس‌های ویدیویی واتساپ در اندروید

 فقط تلفن‌های هوشمند انتخابی به شما امکان می‌دهند با استفاده از فرآیند نشان داده شده در زیر، تماس‌های ویدیویی را ضبط کنید. مراحل زیر را برای ضبط تماس های ویدیویی واتساپ در گوشی هوشمند اندرویدی خود دنبال کنید. اگر تلفن هوشمند شما از ضبط صفحه نمایش داخلی پشتیبانی نمی کند، باید یک برنامه شخص ثالث برای ضبط تماس های ویدیویی واتساپ دانلود کنید.

 برنامه های ضبط صفحه نمایش زیادی وجود دارد که باید یکی از آنها را دانلود کنید. می توانید برنامه DU Recorder را امتحان کنید و آن را راه اندازی کنید. مجوزهای لازم را به این برنامه بدهید. صفحه پاپ آپ گزینه ضبط صفحه را به شما نشان می دهد. این گزینه را انتخاب و شروع به ضبط تماس های ویدیویی WhatsApp در تلفن هوشمند خود کنید.

 نحوه ضبط تماس‌های ویدیویی WhatsApp در iOS

برای ضبط تماس‌های ویدیویی WhatsApp درiOS، مراحل شرح داده شده در اینجا را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که برای انجام این کار در iOS نیازی به هیچ برنامه شخص ثالثی نیست.

ابتدا باید تماس ویدیویی واتساپ را آغاز کنید و سپس از پایین به سمت بالا بکشید تا به مرکز کنترل دسترسی پیدا کنید. اکنون گزینه ضبط صفحه نمایش را خواهید داشت و باید روی آن کلیک کنید. پس از کلیک روی نمادی که شروع به ضبط صفحه می کند، باید گزینه میکروفون را روشن کنید. اکنون تماس تصویری واتساپ در آیفون شما نیز ضبط می شود.

قابل ذکر است که همه آیفون‌های جدید گزینه ضبط صفحه را دارند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مصطفی
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
شهر که شلوغ میشه قورباغه تیر انداز میشه.داستان واتساپه در نبود تلگرام شاخ شده.
0
0
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی