کد خبر: ۲۲۳۸۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۵

هوآوی Enjoy 20e رسما رونمایی شد +مشخصات فنی و قیمت

کمپانی هوآوی علیرغم سختی های بسیار و بحران های جدی از هوآوی Enjoy 20e رونمایی نموده و گر چه این گوشی مشخصات یک پایین رده را دارد اما تحسین برانگیز است.

به گزارش «نبض فناوری»، هوآوی بالاخره در بازار میان‌رده‌ها تحرکاتی نشان داده و به تازگی از یک گوشی هوشمند با نام Enjoy 20e رونمایی به عمل آورده است. البته مشخصات این میان رده مشابهت‌هایی با پایین رده‌ها دارد.

گر چه کمپانی هوآوی درگیر بحران‌های ناشی از تحریم است اما همچنان در حال تلاش است و سعی می‌کند در بازار بماند. با وجود مشکلات و شرایط بد این شرکت، ساخت یک میان‌رده اقتصادی تحسین برانگیز است. طبق شنیده‌ها، قرار است که این اسمارت فون در دو نسخه و با دو تراشه عرضه شود.

هوآوی از هفته‌ها قبل اخباری منتشر کرد که نشان می‌داد در حال کار روی یک گوشی میان‌رده جدید است. حالا شاهد حضور و رونمایی این گوشی هستیم. یک نسخه از این گوشی با تراشه Kirin 710A عره خواهد شد و حداقل رم 6 گیگابایت خواهد داشت. نسخه دیگر هم با تراشه هلیو پی 35 است که رمی 4 گیگابایتی دارد.

هوآوی Enjoy 20e رسما رونمایی شد +مشخصات فنی و قیمت

هوآوی Enjoy 20e

Enjoy 20e مجهز به صفحه نمایشی 6.3 اینچی با پنلی LCD است و رزولوشن آن اچ دی پلاس خواهد بود. هوآوی برای به صرفه بودن این گوشی به سراغ نرخ نوسازی‌های بالا نرفته و از استاندارد 60 هرتزی بهره برده است.

در مرکز نمایشگر دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. در پنل پشتی نیز دو ماژول دیده می‌شود که عمودی روی هم سوار شده‌اند. دوربین عریض 13 مگاپیکسلی است و لنز عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی نیز در این بین حضور دارد.

هوآوی Enjoy 20e از یک باتری 5000 میلی‌آمپری برای تامین انرژی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد در بخش شارژدهی قدرت خوبی دارد. این گوشی از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه 4 گیگابایتی رم این اسمارت فون 155 دلار قیمت دارد و نسخه دیگر که 6 گیگابایت رم دارد 185 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی