کد خبر: ۲۲۴۱۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

آلتکوین بزرگ بعدی که دنیای رمزارز را متحول می کند

توکن Bitrise به سرعت در حال رشد در دنیای رمزارز است و تعداد دارندگان آن به 19000 می رسد.

به گزارش« نبض فناوری»، Bitrise Coin از زمان عرضه خود در یک ماه پیش تاکنون تمام رکوردهای ارزهای دیجیتال را شکسته است. Bitrise Coin به یک نقطه عطف چشمگیر از دارندگان 19 هزار و ارزش بازار بیش از 30 میلیون دلار رسیده است. نرخ رشد خیره‌کننده این ارز نشان می‌دهد که این آلتکوین بزرگ بعدی خواهد بود که صنعت کریپتو را متحول خواهد کرد.

BitRise چیست؟

Bitrise یک توکن شبکه پرداخت ضد تورم است که توکنومیک های DeFi باورنکردنی را ارائه می دهد. این توکن به سرمایه‌گذاران برای نگهداری توکن‌ها در BNB پاداش می‌دهد و در عین حال رویکرد Buyback را برای کاهش توکن‌های در گردش نیز گنجانده است.

برای هر تراکنش 12 درصد مالیات می گیرد. هر 5 درصد از این کارمزد تراکنش صرف خرید می شود. در قرارداد Buyback ذخیره می شود، که به طور خودکار توکن ها را از استخر نقدینگی خریداری می کند.

توجه به این نکته مهم است که Bitrise اولین ارز دیجیتالی است که خرید و فروش خودکار را با استفاده واقعی از سیستم های پرداخت شامل می شود. این بدان معناست که هیچ فردی نمی تواند حجم توکن های در گردش را دستکاری کند.

4 درصد از مالیات جمع‌آوری‌شده در قالب BNB به عنوان پاداش بین همه دارندگان توکن توزیع می‌شود و هر 60 دقیقه به‌طور خودکار به کیف پول سرمایه‌گذاران ارسال می‌شود. بنابراین، پاداش‌های توکن Bitrise یک درآمد غیرفعال ثابت را تضمین می‌کند که هر ساعت ایجاد می‌شود. 3درصد باقیمانده صرف بازاریابی توکن می شود.

علاوه بر توکنومیک های نوآورانه DeFi، تیم Bitrise محصولات شگفت انگیزی را ارائه می دهد که کاربرد توکن را افزایش می دهد. نگاهی به حسابرسی Bitrise بیندازید، که ممیزی رایگان برای پروژه های بلاک چین و قراردادهای هوشمند ارائه می دهد.

سیستم پرداخت BitRise یکی دیگر از محصولات آینده است که ارزش توکن را افزایش می دهد. سیستم پرداخت از کیف پول BitRise dApp استفاده می کند که در حال حاضر توسعه یافته و نسخه بتا 2 موجود است. کیف پول dApp سرویس P2P را فعال می کند، که در آن دو نفر می توانند به طور مستقیم با یکدیگر در یک اکوسیستم سریع تر و ایمن تر و معامله با ارز محلی انجام دهند.

توکن BitRise به خرید، فروش و نگهداری محدود نمی‌شود، بلکه کاربرد واقعی ابزار سیستم پرداخت در سطح جهانی و وام‌دهی P2P را نیز دارد. این تیم همچنین در حال توسعه Bitrise Exchange است، یک پلتفرم متمرکز که هزینه تراکنش های کمتری را دریافت می کند و توان عملیاتی فوق العاده بالایی را ارائه می دهد.

با حمایت تیمی از متخصصان و کارآفرینان باتجربه بلاک چین، اغراق نیست اگر بگوییم که پلتفرم Bitrise می تواند به زودی بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط یابد و تبدیل به Shiba Inu بعدی شود.

این مطلب تنها مشاهدات ما از بازار بوده و صرفا برای ارائه اطلاعات به کاربران سایت نبض فناوری منتشر شده است. این سایت توصیه ای در مورد خریدن یا نخریدن این رمزارز ندارد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جواد
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خواهشا راهنمایی کنید از کجا باید خرید کنیم باتوجه به اینکه صرافی های خارجی دارن کاربران ایرانی رو تحریم میکنن وحسابها بلوکه میشه راهنمایی کنید لطفا..زحمت نمیشه جواب به ایمیلم بفرستید .تشکر
مدیر پایگاه نبض فناوری در مورد خرید توصیه ای به کاربران عزیز نمی کند
29
1
ناشناس
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سلام از پنکیک سواپ بگیرید مطما
بی نام
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
شت کوین هس اعتماد نکنید.
ناشناس
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
برای کاربران ایرانی از کجا می توانیم بخریم
مدیر پایگاه نبض فناوری در مورد خرید توصیه ای به کاربران عزیز نمی کند
3
1
مجید علیزاده
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
هیچ بنیادی نداره، هیچ اثری از بنیان‌گذارانش نیست. هیچ دیتای درست درمونی راجع به پروژه اش نیست. توی هیچ صرافی معتبری توی جهان لیست نشده. ۳ ماهه که اومده و از ۳ ماه پیش تا الان ۹۹ درصد منفی شده.
هموطن های عزیزم شما اگر بخرید. چه سود کنید و چه ضرر به من چیزی نمیرسه. ولی امیدوارم قبل از خرید هر رمزارزی اول اطلاعاتی درمورد بنیاد و اهداف اون رمزارز تحقیق کنید. ببینید اگر مطمئن بود بخرید.
خیلی حواستون رو جمع کنید. همونجوری که توکن اسکویید گیم ریزش ۹۹.۹۹ درصدی کرد و از ۱۸۰۰ دلار تا ۰.۰۰۰۲ دلار رسید. پروژه هایی که بنیادی ندارن و مشخص نیست بنیانگذارانش چه کسایی هستن، چه آینده و نقشه راهی (roadmap) دارند و توی چه صرافی هایی لیست شدن و و یک سری از معیارهای فاندامنتال دیگه به هیچ وجه خرید نکنید.
پیشنهاد میکنم قبل از خرید رمزارزهایی که پایین لیست هستن و هنوز جا نیوفتادن ولی با رشدهای کلان چشم هارو به سمت خودشون میچرخونن راجع به پانزی گیم ها (ponzi game) تحقیق کنید.

ادمین عزیز امیدوارم تایید بفرمایید تا هموطنان‌مون ببینند و با چشم باز تصمیم بگیرند.
8
15
رضا
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عزیز من این توکن کیف پول داره و داره استیک را انجام میده بعدشم خیلی چیزهای الان تراست والت کیف پول هم هست توکنش هم هست دلیل نمیشه اسکم بشن و خودشونوخراب کنن
علی
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
داداش الان بنیانگذار بیت کوین کیه؟ پن کیک سوپاپ چی ؟ شیبا چی؟ این ارز اگر میخواست خالی کنه تا الان رفته بود الان ماه ششم شده.خیلی فرصت داشته پس تیمشو معرفی نمیکنن به خاطر اینه که راحتتر به کاراشون تمرکز کنن.دقیقا هم طبق برنامش و حتی جلوتر پیش رفته.کیف پولش داده، کارای حسابرسی نزدیک هفتاد ارز دیگه رو داره انجام میده.برنامه استیک شروع کرده الان نزدیک ۲۵ درصدش استیک شده.سواپش فعاله میتونی ترید کنی.صرافی متمرکزش تا یه ماه دیگه راه میفته.بلاکچین و پاراچین خواهد امد..دیگه یه ارز مثل سیفمون مثلا تا الان چیکار کرده فقط یه کیف پول داده دیگه.غیر از اینه؟
مورد بعدی اینکه مگه شما سال قبل میدونستی که سولانا این قد رشد خواهد کرد.متاسفانه بعد از اینکه ارزی مثل سولانا رشدشو کرد ملت تازه میرن میخرنش بعد میرن توی ضرر.از کجا معلوم سال بعد این موقع bitrise صد برابر نشده باشه؟
مهدی
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
الان کجا هستی هموططن
بی نام
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
اینا ازکجا اوردین!!!!
این که یه شت کوینه الکی آب و تاب میدین بهش فردا یکی میخره بدبخت میشه
مدیر پایگاه انتهای مطلبمونو ببینید
1
15
Mohammad
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سلام دوست عزیز شما اسم این ارز در گوگل سرچ کنید و اولین صفحه ای که باز میشه صفحه این ارز داخل کانال تلگرامشون عضو بشید و کانترکت این ارز کپی کنید و داخل پنکیک سوآپ پیست کنید
6
0
حسین حسینی
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
سلام از کجا باید خرید
مدیر پایگاه نبض فناوری در مورد خرید توصیه ای به کاربران عزیز نمی کند
5
0
ناشناس
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
واقعا ممنونم از روزي كه معرفي كرديد قيمتش ٢ برابر شده
تا موقعي كه قيمتش ١٠٠ برابر نشه حتي ١ دونه اش را هم نميفروشم
10
0
وحید
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
4 درصد از مالیات جمع‌آوری‌شده در قالب BNB به عنوان پاداش بین همه دارندگان توکن توزیع می‌شود و هر 60 دقیقه به‌طور خودکار به کیف پول سرمایه‌گذاران ارسال می‌شود. بنابراین، پاداش‌های توکن Bitrise یک درآمد غیرفعال ثابت را تضمین می‌کند که هر ساعت ایجاد می‌شود.
این موضوع چه چوری انجام میشه ؟ اگر تو کیف تراتس ولت ار این ارز داشته باشیم باید به ما پاداش BNB بده ؟
0
0
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی