کد خبر: ۲۲۴۱۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۰

اضافه شدن عبارت «واتساپ از متا» در به روز رسانی جدید واتساپ

از این پس در نسخه جدید پیام رسان واتساپ عبارت "WhatsApp from Meta" نشان داده می‌ شود.

به گزارش« نبض فناوری»، به نقل از ۹to۵mac، پس از اینکه فیسبوک اعلام کرد برند مادر این شرکت، مسنجر، واتساپ، اینستاگرام و موارد دیگر از این پس متا نامیده می‌شود، این شبکه اجتماعی اکنون در حال تغییر پاورقی برنامه‌های خود برای تثبیت کردن این ماجرا است. بر اساس اطلاعات WABetaInfo زمانی که نسخه ۲.۲۱.۲۲۰.۱۴ WhatsApp بتا را باز می‌کنید، دیگر عبارت "WhatsApp from Facebook" را نشان نمی‌دهد و در حال حاضر "WhatsApp from Meta" نمایان می‌شود.

نسخه جدید واتساپ

تغییر نام فیسبوک روی همه چیز اثر گذاشت

حدود یک سال پیش، واتساپ نام تجاری «از فیسبوک» را به برنامه اضافه کرد و اکنون در حال آماده شدن برای تغییر این رویه است تا منعکس کننده اهدافش برای تبدیل شدن به یک شرکت متاورس باشد. نشریه WABetaInfo همچنین خاطرنشان می‌کند که واتساپ پاورقی «WhatsApp from Facebook» را نیز از تنظیمات خود حذف کرده است. چندی پیش مارک زاکربرگ این تغییر را در کنار برنامه خود برای یک میلیارد کاربر برای حرکت به سوی متاورس در دهه آینده اعلام کرد و گفت:" زمان آن فرا رسیده است که یک برند جدید و دربرگیرنده همه کارهایمان را انتخاب کنیم. این برند منعکس کننده این است که چه کسی هستیم. من مفتخرم که اعلام کنم شرکت ما اکنون متا نام دارد."

مارک زاکربرگ

نسخه بتا قابلیت رتبه‌بندی پیام‌های دریافتی از حساب‌های تجاری را نیز به همراه دارد. به گفته WABetaInfo، واتساپ این ویژگی را برای کمک به کسب‌وکار‌ها و بهبود ارتباط آن‌ها با مشتریان خود توسعه داده است. این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند بازخورد کلی در مورد پیام‌های رتبه بندی شده را ببینند، اما نمی‌توانند ببینند چه کسی به آن‌ها امتیاز داده است و WhatsApp هم نمی‌تواند محتوای پیام را ببیند. این شبکه اجتماعی از تکنیک رمزگذاری انتها به انتها برای حفظ حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی