کد خبر: ۲۲۴۲۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

نشت اطلاعات در مورد گوشی های آینده گوگل پیکسل

پیکربندی‌های دوربین گوگل پیکسل در مورد دو دستگاه آینده فاش شد.

نشت اطلاعات در مورد گوشی های آینده گوگل پیکسل

به گزارش« نبض فناوری»، میشل رحمان پیکربندی دوربین دو دستگاه گوگل پیکسل منتشر نشده را فاش کرده است. این جفت با اسم رمز «bluejay» و « cloudripper» ظاهراً بخشی از تحقیق و توسعه گوگل برای سری گوشی‌های هوشمند پیکسل در سال آینده هستند.

ممکن است گوگل به تازگی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را منتشر کرده باشد، اما میشل رحمان جزئیات جدیدی در مورد دستگاه های آینده کشف کرده است. در حالی که اطلاعات در مورد پیکسل 7 درز کرده است، به نظر می رسد که هیچ یک از این دستگاه ها پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو نخواهند بود. گمان می رود که این جفت دارای یک تراشه GS201 باشند، اگرچه ممکن است بر اساس Exynos 9845 باشد.

رحمان در توییتر ترتیبات دوربین دو گوشی هوشمند پیکسل منتشر نشده  را فاش کرده است. به گفته رحمان، bluejay و cloudripper دارای دوربین های زیر هستند:

bluejay

سونی IMX355

سونی IMX363

سونی IMX386

cloudripper

سامسونگ ISOCELL GN1

سونی IMX386

سونی IMX586

سونی IMX663

همانطور که رحمان اشاره می کند، Cloudripper دارای دوربین هایی مانند Pixel 6 Pro است که با اسم رمز raven  شناخته می شود. با این حال، ممکن است که cloudripper یک برد توسعه باشد، همانطور که امسال slider  بود. اگر چنین باشد، Cloudripper ابزار توسعه گوگل برای چیپست GS201 خواهد بود. هیچ تضمینی وجود ندارد که گوگل از تمام دوربین های پیکسل 6 پرو در پیکسل 7 پرو استفاده مجدد کند.

در مقابل، وجود IMX363 در bluejay نشان می‌دهد که یک گوشی هوشمند میان رده است. گوگل از سری Pixel 3 به بعد به IMX363 متکی بود اما ISOCELL GN1 را برای سری Pixel 6 جایگزین کرد. نه پیکسل 6 و نه پیکسل 6 پرو از IMX363 برای دوربین های دیگر خود استفاده نمی کنند، بنابراین به نظر می رسد که گوگل فقط از آن در دستگاه های سری Pixel a استفاده کند.

رحمان به دلایلی معتقد نیست که bluejay یک برد توسعه مانند cloudripper است. از این رو، او ممکن است فاش کرده باشد که Pixel 6a دارای دو دوربین در پشت است که شبیه پیکسل 5a است. به احتمال زیاد، حداقل شش ماه تا زمانی که گوگل یک گوشی هوشمند پیکسل جدید را معرفی کند، فاصله داریم.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی