کد خبر: ۲۲۴۸۹
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

مجوز ورود 9 مدل از گوشی های شیائومی به کشور صادر شد +لیست گوشی ها

پس از مشکلات پیش آمده برای برخی از گوشی های شیائومی، مجوز ورود 9 مدل از گوشی های شیائومی به کشور صادر شد و اکنون لیست آن منتشر شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، چندی پیش باخبر شدیم که واردات برخی از گوشی‌های کمپانی شیائومی به دلایل مختلفی ممنوع شده است. اکنون محدودیت‌های 9 مدل از این گوشی‌ها برداشته شده است.

کمپانی شیائومی طی سال‌های اخیر محصولات بسیاری تولید کرده است و یکی از جوامع هدف آن نیز ایران بوده است. با این حال ورود فله‌ای گوشی‌های میان‌رده این شرکت به ایران موجب بروز برخی مشکلات شده است که خوشبختانه اکنون رفع شده است.

پیش‌تر خواندیم که برخی از مدل‌های گوشی شیائومی به علت اینکه تماس‌های اضطراری داخل ایران را پشتیبانی نمی‌کردند ممنوع الواردات شدند. حالا شیائومی با ارائه یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را حل کرده است.

مجوز ورود 9 مدل از گوشی های شیائومی به کشور صادر شد +لیست گوشی ها

مدیرعامل انجمن واردکنندگان موبایل حدود 4 ماه پیش گفته بود که واردات محصولات برخی از برندها مانند شیائومی، به دلیل اینکه از سرشماره‌های ضروری پشتیبانی نمی‌کنند ممنوع شده و پس از این خبر چینی‌ها تلاش نمودند تا با بروزرسانی نرم افزاری این مشکل را حل کنند.

از جمله اسمارت فون‌هایی که مشکلشان حل شده است می‌توان به می 10 تی لایت، پوکو ایکس 3، ردمی 9، پوکو اف 3، می 11 لایت، ردمی نوت 9 اس، ردمی نوت 10 پرو و پوکو ایکس 3 ان اف سی اشاره کرد. هنوز هم برخی از گوشی‌های دیگر مشکل نرم افزاری‌شان حل نشده.

البته پیش از این گوشی‌ها، برخی از مدل‌های دیگر مانند ردمی نوت 10 فایوجی، ردمی 9 ای، ردمی نوت 8 و ردمی نوت 10 آپدیت مذکور را دریافت کرده بودند و حالا باید منتظر ماند تا دیگر گوشی‌های این کمپانی محبوب به لیست مذکور بپیوندند.

منبع/ تکراتو

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی