کد خبر: ۲۲۴۹۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۸

تغییرات جدید کلاب هاوس چیست؟

نرم افزار کلاب هاوس چند زبانه می شود و 13 زبان به جدیدترین به روز رسانی اضافه شده است.

به گزارش« نبض فناوری»، «کلاب‌هاوس» اولین پلتفرم مبتنی بر صدای رسانه اجتماعی است که اکنون چندین زبان جدید را به خود افزوده است.

این شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی هند اعلام کرده است که 13 زبان جدید را به اپلیکیشن خود اضافه کرده تا برای افرادی که می‌خواهند این پلتفرم را به زبان مادری خود ببینند، قابل دسترس‌تر باشد. به‌روزرسانی برنامه برای میلیون‌ها نفری که انگلیسی صحبت نمی‌کنند یا به سادگی یک جایگزین به زبان محلی را ترجیح می‌دهند، بومی‌سازی می‌شود.

این 13 زبان فرانسوی، آلمانی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کانادایی، کُره ای، مالایایی، پرتغالی برزیل، اسپانیایی، تامیلی و تلوگو هستند. این ترکیب جالبی است که به طور مشخص چهار زبان از 10 زبان برتر جهان (چینی، عربی، بنگالی و روسی) را از دست داده است.

این زبان ها ابتدا در نسخه اندروید برنامه ارسال می شوند که منطقی است. طبق آمار Statcounter، بیش از 96 درصد از کاربران هندی تلفن همراه اندرویدی هستند و iOS با سهم بازار حدود 3 درصد عقب مانده است.

یکی از نمایندگان روابط عمومی کلاب هاوس در ایمیلی به TechCrunch گفت: « این واقعاً ما را شگفت زده کرده است که مردم در بسیاری از کشورها موفق شده اند برای انجام این کار در برنامه ای که فقط زبان انگلیسی را پشتیبانی می کند گرد هم آیند.»

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
وبگردی