کد خبر: ۲۲۵۱۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۵

سامسونگ از شلوار با جیب مخصوص گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد

سامسونگ با همکاری «Dr Denim» از یک جفت شلوار جین رونمایی کرده که از جیب مخصوص گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ بهره می‌برد. این جیب در سمت راست قرار گرفته و مخصوص گوشی تاشو سامسونگ است.

به گزارش «نبض فناوری»، سامسونگ در بیانیه خبری مربوط به رونمایی از این شلوار‌ها گفته «چه کسی به جیب‌های بزرگ نیاز دارد» و تصمیم گرفته تمام آن‌ها را به علت فضای زیادی که می‌گیرند، حذف کند. به گفته کره‌ای‌ها، چنین سبک طراحی جذاب نیست و گوشی‌های جدید درون آن‌ها لیز می‌خورند. البته مسلما تمام افراد نیازی به جیب مخصوص زد فلیپ ۳ ندارند، چرا که گوشی‌های تاشو هنوز بازار بزرگی ندارند.

این شلوارها با قیمت ۱۴۹۹ دلار استرالیا یا ۱۱۱۵ دلار آمریکا به فروش می‌رسند که البته همراه آن گلکسی زد فلیپ ۳ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این شلوار در رنگ‌های کرمی، مشکی، سبز و لاوندر (بنفش روشن) به فروش می‌رسد.

سامسونگ از شلوار با جیب مخصوص گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کرد

گلکسی زد فلیپ ۳ جدیدترین گوشی تاشوی کوچک سامسونگ است که پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی‌اش داشته. این دستگاه به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی امولد مجهز شده که پنل داخلی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی زد فلیپ ۳ با پشتیبانی از استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاومت است. این گوشی تاشو به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و در دو نسخه با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که هردوی آن‌ها از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
وبگردی