کد خبر: ۲۲۵۲۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۷

ربات ایرانی که بازیکنان را تمرین می‌دهد

مدیر عامل یک استارت آپ گفت: دستگاه کمک دست و کاربردی برای مربیان فوتبال در تمرین‌های سخت برای اولین بار در کشور ساخته شد.

به گزارش« نبض فناوری»، مهدی برهمند مدیر عامل یک استارت آپ با اشاره به دستگاه توپ شوت کن فوتبال اظهار کرد: دستگاه توپ شوت کن فوتبال، وسیله‌ای برای ارسال توپ به سمت دروازه بان بوده و بیشتر برای تمرین دادن دروازه بان  به کار می‌رود و یک ابزار مناسب برای مربیان گولری است این دستگاه در تمرین‌های تیمی هم کاربرد دارد.

او افزود: دستگاه توپ شوت کن فوتبال، توپ را با سرعت صفر تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت پرتاب کند چرا که شدت پرتاب قابل تنظیم بوده و می‌تواند کات‌های چپ، راست، بالا و پایین را به توپ بدهد این دستگاه دارای ۵ حافظه بوده و با باتری کار می‌کند که قابل شارژ است و می‌تواند تا ۶ ساعت این باتری را حفظ کند.

مدیر عامل این استارت آپ با اشاره به ویژگی‌های دستگاه توپ شوت کن فوتبال بیان کرد: این دستگاه قابل حمل بوده و هنگام استفاده از آن نه توپ آسیب میبیند نه برای چمن اتفاقی می‌افتد. مربیان گولری از این دستگاه استقبال بسیاری کردند، زیرا به عنوان یک کمک دست برای آن‌ها است.

او اظهار کرد: از دستگاه توپ شوت کن فوتبال، در آکادمی‌های دروازه بانی، مدارس فوتبال و باشگاه‌های فوتبال در رده‌های سنی نوجوان تا به بزرگ سال استفاده می‌شود.

برهمند گفت: شرکت‌هایی که به این فناوری دست یافتند ایتالیا، چین و آمریکا هستند بعد از این سه کشور ایران نیز به فناوری ساخت این محصول دست یافت؛  از دستگاه توپ شوت کن فوتبال در حال حاضر در برخی از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال و آکادمی‌ها استفاده می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی