کد خبر: ۲۲۵۷۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۵

نحوه استفاده از ویژگی جدید SharePlay در آیفون

اپل به تازگی اولین iOS 15.1 را عرضه کرده است که اولین به روز رسانی بزرگ برای آیفون از زمان انتشار سیستم عامل جدید است. این سیستم عامل ویژگی های جدید را در بر دارد که SharePlay یکی از آن ها است.

به گزارش« نبض فناوری»، iOS 15که در ماه ژوئن در WWDC رونمایی شد، ویژگی های قابل توجهی مانند مرورگر سافاری بازطراحی شده، حالت فوکوس، iOS 15، پشتیبانی از FaceTime خارج از اکوسیستم اپل و موارد دیگر را به همراه داشت.

 یک ویژگی جدید به نام SharePlay نیز قرار بود همراه با سیستم عامل جدید ارائه شود، اما به بعد موکول شد و اکنون با iOS 15.1 در دسترس عموم قرار گرفته است.

ویژگی SharePlay به کاربران اجازه می دهد با استفاده از FaceTime فیلم، تلویزیون، موسیقی و سایر رسانه ها را پخش کنند. هنگامی که یک کاربر رسانه پخش می کند، پخش بلافاصله برای کل گروه به طور همزمان شروع می شود. این ویژگی فقط در مدل های آیفون با iOS 15.1 کار می کند. اگر می خواهید ویژگی SharePlay را در آیفون خود امتحان کنید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

1: یک تماس FaceTime با یک یا چند کاربر شروع کنید.

نحوه استفاده از ویژگی جدید SharePlay در آیفون

2: پس از اتصال، برنامه پخش موسیقی یا ویدیو را در دستگاه خود باز کنید. در حال حاضر، این ویژگی تنها از Apple Music و Apple TV پشتیبانی می کند، اما این شرکت گفته است که پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث مانند Disney+، Twitch، HBO max و سایر موارد به زودی در دسترس خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که همه شرکت کنندگان در تماس باید اشتراک آن برنامه ها را داشته باشند.

نحوه استفاده از ویژگی جدید SharePlay در آیفون

3: هنگامی که چیزی را پخش می کنید، سایر شرکت کنندگان درخواستی برای پذیرش یا رد درخواست SharePlay دریافت می کنند.

نحوه استفاده از ویژگی جدید SharePlay در آیفون

4: هنگامی که موسیقی یا ویدیویی را پخش می کنید، به طور خودکار با سایر کاربران نیز به اشتراک گذاشته می شود.

5: همچنین می‌توانید روی نماد پنجم نوار تماس در بالا ضربه بزنید تا کل صفحه خود از جمله برنامه‌ها و محتوای شخص ثالث را به اشتراک بگذارید.

6: برای پایان دادن به SharePlay، می توانید روی نماد گوشه سمت چپ بالای دستگاه خود ضربه بزنید، روی نماد SharePlay ضربه بزنید و پایان SharePlay را انتخاب کنید.

این روند برای آیفون و آیپد مشابه است.

برچسب ها: آیفون آیپد اپل SharePlay
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی