کد خبر: ۲۲۵۸۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰

نخستین تصاویر هندزآن اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد

اکنون به آرامی در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2021 هستیم و این موضوع بدان معناست که جریان شایعات روی دستگاه‌های جدید قابل معرفی در اوایل سال 2022 تمرکز دارد. شرکت سامسونگ مطابق روال معمول تمایل دارد تا فعالیت خود طی سال جدید را با معرفی جدیدترین پرچم‌داران سری گلکسی S در اواخر ماه ژانویه یا اوایل فوریه آغاز نماید.

به گزارش «نبض فناوری»، با توجه به اینکه تولید انبوه سری گلکسی S22 پیش‌تر آغاز شده است؛ لذا اکنون تمامی کاربران منتظر انتشار چندین عکس واقعی از این هندست‌ها هستند. یک حساب‌کاربری با شناسه FrontPageTech طی اقدام جاسوسی خود به تصاویر گلکسی S22 اولترا دست یافته است.

به‌نظر می‌رسد که آخرین رندرهای منتشر شده طی ماه گذشته معتبر هستند؛ چرا که دستگاه مورد اشاره دارای نمایشگر خمیده با زوایای گرد شده در قسمت جلویی و ماژول دوربین با طراحی قطره‌ای شکل در پنل پشتی است. قسمت پشتی دستگاه دارای پوشش مات است؛ اما بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این مشخصه نهایتا در دستگاه‌های خرده فروشی نیز رویت خواهد شد یا خیر.

نخستین تصاویر هندزآن اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد

تصاویر سامسونگ گلکسی S22 اولترا

در این تصاویر یکی از ویژگی‌های شایعه شده پیشین یعنی قلم S Pen داخلی نیز به چشم می‌خورد؛ پدیده‌ای که موجب می‌شود تا گلکسی S22 اولترا به یک جانشین واقعی برای سری گلکسی نوت سامسونگ تبدیل شود.

نخستین تصاویر هندزآن اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد

گلکسی S22 اولترا

تنها مشخصات اعلام شده در خصوص دوربین‌های هندست این است که گلکسی S22 اولترا از پیکره‌بندی دوربین کاملا یکسان با مدل سال گذشته موسوم به گلکسی S21 اولترا بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری و لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 10 برابری خواهیم بود.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی