کد خبر: ۲۲۶۰۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۴

واتساپ روی ویژگی جدیدی کار می کند

واتساپ ممکن است روی یک ویژگی جدید به نام اجتماع(Communities) کار کند.

به گزارش« نبض فناوری»، ویژگی Communities می‌توانند به مدیران این امکان را بدهند که گروه‌های جداگانه را در یک جامعه بزرگتر ایجاد کنند.

شواهد حاکی از این است که واتساپ ممکن است روی ویژگی Communities کار کند. توسعه دهندگان XDA برای اولین بار این امکان را در ماه اکتبر مشاهده کردند، اما اکنون WABetaInfo نیز یافته های مشابهی ارائه داده است.

با توجه به WABetaInfo، به نظر می رسد ویژگی Communities به مدیران گروه قدرت بیشتری در مورد گروه ها می دهد. این شامل توانایی ایجاد گروه‌ در گروه‌ها می‌شود.

واتساپ روی ویژگی جدیدی کار می کند

مدیران ممکن است بتوانند از طریق پیوند دعوت انجمن، کاربران جدید را دعوت و سپس شروع به ارسال پیام به سایر اعضا کنند. به سختی می توان گفت که این چت ها دقیقاً چگونه هستند، اما WABetaInfo خاطرنشان می کند که به نظر می رسد رمزگذاری شده اند.

همچنین به نظر می‌رسد که یک تغییر طراحی ظریف به تمایز جوامع از چت‌های گروهی معمولی کمک می‌کند. همانطور که WABetaInfo اشاره می‌کند، آیکون‌های انجمن مربع‌هایی با گوشه‌های گرد خواهند بود، قالبی که واتساپ به اشتباه آن را در ماه اکتبر فعال کرد (و سپس به سرعت غیرفعال کرد). هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه رسمی این ویژگی وجود ندارد.

واتساپ با کار بر روی یک ویژگی Communities، ممکن است تلاش کند شکاف بین آن و سایر برنامه‌های پیام‌رسان مانند Telegram و Signal را کاهش دهد. در اوایل سال جاری، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتساپ باعث سردرگمی کاربران در مورد آنچه که با شرکت مادر فیسبوک به اشتراک می گذارد، ایجاد کرد و باعث مهاجرت گسترده به سایر برنامه ها شد. هنگامی که واتساپ در ماه گذشته همراه با کل شبکه برنامه های فیسبوک از کار افتاد، تلگرام 70 میلیون کاربر به دست آورد.

برچسب ها: واتساپ Communities چت‌
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی