کد خبر: ۲۲۶۶۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

مایکروسافت ظاهرا روی نسخه جدید ماوس Arc با طراحی تاشو کار می‌کند

مایکروسافت با هدف بهبود تجربه کاربری از ماوس،‌ قصد دارد ماوس جدیدی با طراحی ارگونومی متفاوت توسعه دهد تا کاربران بتوانند زاویه انحنا و خمش آن را به تناسب نیاز خود تنظیم کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، مستندات مربوط به پتنت ثبت شده ردموندی‌ها در مورد این ماوس جدید نشان می‌دهد که این شرکت روی توسعه نسخه جدیدی از ماوس Arc کار می‌کند که می‌تواند تا ۱۸۰ درجه تا شود. طراحی بدنه این ماوس به گونه‌ای است که قابلیت خمش و تغییر شکل فوق‌العاده‌ای دارد.

مایکروسافت ظاهرا روی نسخه جدید ماوس Arc با طراحی تاشو کار می‌کند

تصاویر مربوط به پتنت این ماوس جدید، طراحی ظاهری احتمالی آن را تا حدی نشان می‌دهد. بدنه ماوس با قابلیت تغییر شکل به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران بتوانند آن را برای سیستم‌های کامپیوتری استفاده کنند و در عین از ارگونومی و طراحی خوبی که دارد، به بهترین شکل استفاده کنند.

مایکروسافت ظاهرا روی نسخه جدید ماوس Arc با طراحی تاشو کار می‌کند

هنوز مشخص نیست که این ماوس با کدام دستگاه‌های مایکروسافت سازگاری خواهد داشت. این پتنت در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۲۱ به ثبت رسیده و اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات ماوس به اشتراک گذاشته نشده است.

با توجه به تصاویر مربوط به پتنت، در قسمت میانی ماوس، طراحی درنظر گرفته شده تا ماوس نقاطی با قابلیت خم شدن داشته باشد. در حالت عادی ماوس می‌تواند تا ۱۸۰ درجه به صورت مسطح نیز گسترده شود. در این صورت ماوس در حالت گسترده جای کمی نیز اشغال می‌کند و حمل و نقل آن آسان‌تر نیز خواهد بود.

علی‌رقم اینکه ممکن است کاربران بخواهند میزان خمش انحنای ماوس با توجه به ابعاد دست آنها تنظیم شود، چنین طراحی کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی ماوس را مورد استفاده قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که این ماوس چه زمانی به مرحله تولید خواهد رسید و هنوز مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر نکرده است. باید دید در صورت طراحی و توسعه چنین ماوسی با قابلیت تاشوندگی و طراحی اوگونومیک،‌ آیا کاربران از آن استقبال خواهند کرد یا خیر.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی